قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

قیمت بیت کوین امروز با ۰.۳۷ درصد افزایش نرخ به ۲۳,۸۹۲ دلار معادل ۷۶۳,۹۵۸,۶۴۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۰۹۷
بازدید : ۵۵۸

فرادید | نوسان بیت کوین در کانال ۲۳ هزار لار ادامه دار شده است. امروز ۸ مردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۳۷ درصد به ۲۳,۸۹۲ دلار معادل ۷۶۳,۹۵۸,۶۴۶ تومان رسید.

دیروز ارزش بیت کوین در بازار‌های جهانی روندی صعودی داشت. به نظر می‌رسد این رمزارز با دست‌کم ۱۸ درصد افزایش ارزش در مسیر پایان دادن به یک روند نزولی سه ماهه قرار داشته باشد.

بازار کریپتو به دلیل نوسانات خود شناخته شده است و بیت کوین در هفته گذشته این را ثابت کرد. در ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، بیت کوین بالاتر از ۲۴,۰۰۰ دلار بود که سقف به حساب می‌آید. تقریباً ۴۰۰۰ دلار در روز‌های بعد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح هفتگی ۲۰,۷۰۰ دلار در ۲۶ جولای (۴ مرداد) رسید.

به گزارش فرادید؛ با اعلام فدرال رزرو آمریکا برای آخرین افزایش نرخ بهره، جامعه انتظار نوسانات قیمت بیشتری را داشت. در واقع نوسانات به وجود آمد، اما برخلاف دفعات قبل، بیت کوین رشد کرد.

بیت کوین تنها در عرض چند ساعت به بالای ۲۲,۰۰۰ دلار رسید. اخبار بیشتر از ایالات متحده، بیت کوین را بیشتر به صعود سوق داد، زیرا جو بایدن گفت دومین سه ماهه منفی متوالی از نظر تولید ناخالص داخلی که معمولاً به عنوان رکود توصیف می‌شود، در واقع یک رکود نیست.

بیت کوین با افزایش ناگهانی قیمت به ۲۳,۵۰۰ دلار واکنش نشان داد که به بالاترین سطح قیمتی جدید از ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) تبدیل شد و ارزش بازار آن بالاتر از ۴۵۰ میلیارد دلار است.

تحلیلگران بازار احتمال می‌دهند که بیت کوین در تایم‌های پایین‌تر نیاز به یک اصلاح دارد تا انرژی لازم را برای عبور از آخرین سقف خود کسب کند. در ادامه گاو‌های بازار در تلاش‌اند اگر اصلاحی در بیت‌کوین رخ دهد، قیمت آن را همچنان بالای ۲۳ هزار دلار نگهدارند. اگر قیمت بالای این سطح تثبیت نشود، شرایط برای صعود بیشتر بیت‌کوین سخت خواهد شد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۴,۰۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند یک اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۳,۷۴۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطوح ۲۳,۳۷۰ و ۲۳,۳۵۰ دلار قرار دارد. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح اصلاح فیبوناچی ۵۰ درصدی سوق دهد. بسته شدن به زیر منطقه حمایتی ۲۲۴۵۰ دلار ممکن است روند نزولی را دوباره آغاز کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید