همه چیز درباره سریال «شبکه مخفی زنان»

همه چیز درباره سریال «شبکه مخفی زنان»

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید.

کد خبر : ۱۰۹۱۵۵
بازدید : ۳۸۷۸

فرادید | سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی یکی از سریال‌های کمدی نمایش خانگی با حضور لیلا حاتمی و بازیگران مطرح سینما می‌باشد.

این اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی و همینطور اولین تجربه‌ی سریال سازی او هم هست.

هاشمی بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، اما در کارنامه‌ی هنری خود، سابقه‌ی کارگردانی ۶ اثر سینمایی را هم دارد: خسته نباشید (سال ۹۱)، صدای آهسته (سال ۹۳)، گذر موقت (سال ۹۴)، خاله قورباغه (سال ۹۶)، خداحافظ دختر شیرازی (سال ۹۷) و پسران دریا (سال ۱۴۰۰).

به گزارش فرادید؛ اولین قسمت از سریال «شبکه مخفی زنان» جمعه ۷ مرداد، ساعت ۱۲ ظهر به صورت اختصاصی در نماوا پخش شد.

داستان سریال شبکه مخفی زنان موضوع کمدی تاریخی دارد که داستان شاه قرن چهاردهم شمسی با گسترش جنبش‌های حقوق زنان را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی طنز می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

در این سریال بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی، محمدرضا آزادفرد نقش آفرینی کرده اند.

داستان سریال شبکه مخفی زنان

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی افشین هاشمی «فیلم وقتی برگشتم» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

«شبکه مخفی زنان» سریالی است که زرین دست پس از سریال «دایی جان ناپلئون» فیلمبرداری آن را به طور کامل برعهده گرفته است.

یکی از ستاره‌های مهم این سریال لیلا حاتمی است که پس از مجموعه «نهنگ آبی» با این سریال به نمایش خانگی بازگشته است.

شبکه مخفی زنان باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال ۱۴۰۰ باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال شبکه مخفی زنان به شبکه نمایش خانگی بیاورد.

این سریال کمدی درام به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده در ۳۰ قسمت ساخته شده است.

سریال شبکه مخفی زنان از تولیدات پلتفرم نماوا است که آن را هر هفته روز‌های جمعه ساعت ۱۲ ظهر پخش می‌کند و شما می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید