بهترین قیمت های تور مالدیو و تایلند

بهترین قیمت های تور مالدیو و تایلند

شما برای سفر به مالدیو هیچ نگرانی نخواهید داشت. در واقع می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت سفر به مالدیو برای ایرانیان آن است که شما نیازی به اخذ ویزا ندارید.

کد خبر : ۱۰۹۳۳۰
بازدید : ۱۵۸۴

اگر دوست دارید یک سفر لوکس و لاکچری بروید که شیرینی آن هیچ گاه از ذهنتان بیرون نرود، تور مالدیو علی بابا یا تور لوکس تایلند می توانند بهترین گزینه برای شما باشد. این دو کشور از توریستی ترین کشورهای آسیایی بوده و افراد زیادی از سراسر جهان به آن ها سفر می کنند. سفر به این دو کشور رویایی شاید کمی هزینه بر باشد اما مطمئن باشید سفری خاطره انگیز برای شما رقم خواهد خورد.

سفر به مالدیو بدون نگرانی از ویزا

شما برای سفر به مالدیو هیچ نگرانی نخواهید داشت. در واقع می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت سفر به مالدیو برای ایرانیان آن است که شما نیازی به اخذ ویزا ندارید.

شما قبل از سفر نیاز به انجام کار خاصی برای اخذ ویزا ندارید و به محض آن که قدم به این کشور بگذارید، یک ویزای فروشگاهی 30 روزه برای شما فعال خواهد شد. شما بعد از رسیدن به فرودگاه مقصد، کافی است یک فرم که توسط دولت مالدیو برای مسافران در نظر گرفته شده را پر کنید، هزینه مناسب را پرداخت کرده و بتوانید سفر هیجان انگیز خود را آغاز کنید.

برای سفر به مالدیو شما به مدارک زیر نیاز دارید:

  • یک قطعه عکس تمام رخ
  • رزرو قطعی هتل محل اقامت خود در مالدیو
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه مدت زمان
  • هزینه نقدی حدود 50 دلار برای هر شب اقامت در مالدیو

با مالدیو کمی بیشتر آشنا شویم

مالدیو به عنوان یکی از امن ترین مقاصد گردشگری در دنیا دارای ویژگی های خاصی است که بهتر است قبل از خرید و قیمت تور مالدیو با آن ها آشنا شویم.

مالدیو کوچک ترین و کم جمعیت ترین کشور آسیایی است که تنها 300 کیلومتر مساحت و 539 هزار نفر جمعیت دارد. مردم مالدیو از تبار هندی آریایی هستند. مذاهب مختلفی در این کشور وجود دارد که از رایج ترین آن ها می توان به هندو و اسلام اشاره کرد.

واحد پول در این کشور روفیه است اما شما برای خرید و فروش و یا پرداخت هزینه ها در این کشور از دلار استفاده خواهید کرد. ماله به معنی خانه بزرگ، پایتخت این کشور به شمار می رود.

جاذبه‌های دیدنی مالدیو

مالدیو به عنوان یکی از توریستی ترین کشورهای جهان است که اصلی ترین جاذبه گردشگری در آن جزایر و سواحل آن است. مالدیو مجموعه ای از جزایر کوچک و بزرگی است که برخی از آن ها فاقد سکنه بوده و در برخی دیگر بومیان این کشور زندگی می کنند.

شما برای بازدید از جزایر مختلف آن باید از قایق استفاده کنید. در این کشور علاوه بر بازدید از سواحل زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری مانند مسجد جامع ماله که سنگ های مرجانی ساخته شده و در آن طرح های پیچیده قرآنی به کار رفته بازدید کنید. بازار ماهی ماله، مسجد قدیمی، مقر مولی آگ و موزه ملی از دیگر جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می رود.

مالدیو

این مطلب را هم بخوانید: ژئوپارک قشم کجاست؟

شرایط اخد ویزای تایلند

اگر برای سفر خود می خواهید تور لوکس تایلند را انتخاب کنید، اخذ ویزا برای شما بسیار ساده است. برای اخذ این ویزا شما باید گردش حساب یک ماهه خود را ارائه دهید، اما نگران نباشید.

این گردش حساب نیاز به رقم های بالا ندارد. اگر به ازای هر نفر بعد از گردش حساب شما حداقل 7 میلیون تومان وجه نقد در حساب خود داشته باشید، کافی است. اخذ ویزای تایلند تنها در 3 روز انجام می شود. برای دریافت ویزا شما نیاز به ویزا، پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 7 ماه، 2 قطعه عکس رنگی 3 در 4، کپی کارت ملی و شناسنامه، واچر هتل و بلیط رفت و برگشت دارید.

تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟

برای آن که شرایط گرم و شرجی هوا، سفر را به کام شما تلخ نکند، بهتر است فصل پاییز به خصوص ماه های مهر و آبان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. البته این دو ماه پیک شلوغی سفر در این کشور است و احتمالا هزینه ها تا حد زیادی بیشتر خواهد شد.

جاذبه‌های گردشگری تایلند

در سفر به این کشور زیبا، جاذبه های گردشگری زیادی برای بازدید وجود دارد.

جزیره مرجان پاتایا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند است که دارای آبی شفاف و سواحلی سفید و شنی است. یکی از تفریحات هیجان انگیز در این جزیره سوار شدن بر قایق های کف شیشه ای است که می توانید دنیای زیر آب را به راحتی ببینید.

بازارهای شناور بانکوک به شما کمک می کند هم قایق سواری کنید، هم با فرهنگ و آداب بومی مردم تایلند آشنا شده و هم خریدهایی هیجان انگیز انجام دهید.

جزایر فی فی از دیگر زیباترین و شناخته شده ترین جزایر این کشور است که در آن چند جزیره کوچک با فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند.

پارک ملی خائو سوک یکی دیگر از جاذبه های توریستی تایلند است که عنوان وسیع ترین جنگل های بکر جهان را به خود اختصاص داده است. طبیعت گردی یک روزه در این پارک می تواند یک خاطره هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید