آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۶

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ مردادماه ۶۳ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۹۳۶۲
بازدید : ۵۰۴

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ مردادماه را ۶۳ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۴۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۴۲۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۰۶ هزار و ۴۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۴۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۳۱۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۲۸۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۹۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۳۰۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۶۰۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۴۰ هزار و ۸۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۸۸ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۲۳۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۲۷۹ نفر در یک روزبه تعداد شش میلیون و ۴۳۵ هزار و ۵۲۲ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۵۹ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۲۷۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۵۸ هزار و ۷۲۶ نفر (۳۵ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۰ هزار و ۱۲ نفر (۲۱۰ فوتی)

۳. هند ۵۲۶ هزار و ۶۴۹ نفر (بدون فوتی)

۴. روسیه ۳۸۲ هزار و ۶۹۷ نفر (۴۶ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۸ هزار و ۲۲۱ نفر (۹۳ فوتی)

۶. پرو ۲۱۴ هزار و ۵۴۶ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۵ هزار و ۵۲ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۳ هزار و ۶۲ نفر (۱۵۸ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۸۲ نفر (۱۰ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۲ هزار و ۵۳۷ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۴ هزار و ۸۵۸ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۲ هزار و ۳۹۸ نفر (۶۳ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید