پزشک قلابی با تعداد زیادی عکس زنان به دام افتاد

پزشک قلابی با تعداد زیادی از عکسهای زنانی که از آنها در فضای مجازی خواستگاری کرده بود به دام افتاد

کد خبر : ۱۰۹۵۹
بازدید : ۴۵۱۲
دکتر قلابی در شبکه‌های اجتماعی زنان جوان را فریب داده و به دام می انداخت.

این به گزارش ایران، مرد با شگرد خاص خود تعداد زیادی از زنان و دختران جوان را اغفال کرده و با دادن وعده‌های گوناگون در دام عنکبوتی خود گرفتار کرده است. اقدام‌های پلیس فتای مازندران برای ردیابی این مرد با اعلام شکایتی از سوی زن جوان در دستور کار قرار گرفت.

این زن در حالی که بشدت نگران و مضطرب نشان می‌داد درباره شکایت خود به مأموران گفت: چندی پیش در شبکه اجتماعی بی‌تالک با مرد جوانی آشنا شدم که خود را پزشک معرفی کرده و ادعا داشت که مجرد است و قصد ازدواج دارد. بدین ترتیب آشنایی ما ادامه پیدا کرد تا اینکه احساس کردم او دروغگو است، بنابراین درخواست پایان دادن به این رابطه مجازی کردم.

مرد جوان که در مدت آشنایی مان با جلب اعتماد من توانسته بود تعدادی عکس خصوصی مرا به دست آورد با شنیدن این خواسته از سوی من تهدید کرد عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر می‌کند. ابتدا تصور کردم دروغ می‌گوید ولی چندی بعد متوجه شدم عکس‌های مرا در پروفایل تلگرام خود گذاشته است.با توجه به این ادعاها اکیپی از مأموران پلیس سایبری تحقیق و کاوش در این باره را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه متوجه شدند مرد تبهکار در کنار تصاویر این زن،‌عکس‌های زنان زیادی را روی کانال تلگرام خود قرار داده است.

بدین ترتیب پلیس با ردیابی مشخصات پزشک قلابی و شناسایی مخفیگاه او، تلاش برای بازداشت وی را در دستور کار قرار داده و سرانجام او را دستگیر کرد.

مرد جوان که باور نمی‌کرد از سوی پلیس ردیابی و بازداشت شده باشد در مراحل نخستین بازجویی‌های کارآگاهان سایبری منکر هر گونه اطلاعی از ماجرای انتشار عکس‌ها شد ولی در ادامه با ارائه دلایل غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود.

وی در این باره گفت: با زن جوان در شبکه اجتماعی بی‌تالک آشنا شدم. پس از مدتی که از ارتباطمان در شبکه مجازی گذشت متوجه شدم او از بستگان همسرم است بنا بر این برای اینکه برایم مشکلی به وجود نیاورد، وی را تهدید کردم که عکس‌هایش را در فضای مجازی پخش می‌کنم، سپس عکس‌هایی که این زن برایم ارسال کرده بود را روی پروفایل خطوط خود در تلگرام قرار دادم.

در ادامه بازجویی‌ها، این مرد درخصوص چگونگی دریافت عکس خصوصی زنان بیان داشت خودم را پزشک معرفی می‌کردم و به زنان و دختران فعال در تلگرام پیشنهاد ازدواج می‌دادم و آنها نیز عکس‌های شخصی خود را برایم ارسال می‌کردند.

این مرد در ادامه تحقیقات گفت: با زنان زیادی ارتباط برقرار کرده و عکس‌های خصوصی آنها را به دلیل اینکه اگر روزی مدعی شوند مدرکی در اختیارم باشد در گوشی‌ام ذخیره کردم.

لازم به ذکر است با بررسی گوشی تلفن همراه این پزشک قلابی توسط کارشناسان پلیس فتای استان مازندران، مشخص شد که عکس‌های زنان زیادی در گوشی وی وجود دارد.

با توجه به این یافته‌ها و مدارک به دست آمده، پزشک قلابی برای تصمیم‌گیری‌های قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب ساری انتقال داده شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید