هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۶ مردادماه در برخی نقاط کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۹۶۴۳
بازدید : ۴۷۳

فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز ۲۶ مردادماه و طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا جمعه بخش‌هایی از ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده مورد انتظار است. پنج روز آینده در برخی نواحی نوار شرقی و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، دو روز آینده در مناطق مرزی در جنوب غرب و غرب کشور پدیده غبار موقتی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد دور از انتظار نیست.

از امروز تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود. امروز و روز‌های شنبه و یکشنبه تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ و روز جمعه صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۵۰ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید