قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

قیمت بیت کوین امروز ۲۷ مردادماه با ۲.۳۷ درصد کاهش نرخ به ۲۳,۴۵۷ دلار معادل ۷۱۱,۵۹۱,۵۵۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۶۵۹
بازدید : ۴۶۲

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۲۳ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۷ مردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۳۷ درصد به ۲۳,۴۵۷ دلار معادل ۷۱۱,۵۹۱,۵۵۲ تومان رسید.

بیت کوین روز سه شنبه اندکی کاهش یافت و به این ترتیب برای دومین روز متوالی کاهش قیمت را تجربه کرد. وضعیت ساعاتی قبل تغییر کرد و رمزارز اول بازار به مسیر رشد بازگشت، ولی بعد از لمس تراز ۲۴,۳۵۲ دلار به روند نزولی خود ادامه داد.

به گزارش فرادید؛ ارزش بازار این دارایی نیز با افزایشی محسوس نسبت به روز گذشته، به ۴۳۳.۳۴ میلیارد دلار رسیده است. ولی با توجه به رشد اکثر آلتکوین ها، دامیننس بیت کوین تا حدود ۳۹.۸% کاهش یافته است.

سایت newsbtc در تحلیلی که امروز از بیت کوین منتشر کرده، حمایت‌های اصلی آن را ۲۳,۶۵۰ و ۲۳,۵۰۰ دلار اعلام کرده است. فعلا قیمت فاصله زیادی با این حمایت‌ها ندارد، اما مقاومت‌های اصلی هم ۲۴,۲۵۰ و ۲۴,۴۵۰ دلار عنوان شده اند.

امروز پیتر برانت معامله گر مشهور بازار‌های مالی مدعی شده که در نمودار بیت کوین یک الگوی نزولی در حال تشکیل است که می‌تواند قیمت را تا سطوح ۲۰,۷۰۰ دلار برساند. این هشدار ریزشی در حالی پیش آمده است که بیت کوین پس از ثبت بهترین ماه خود در این سال، در تلاش برای رسیدن به سطحی بالاتر از سطح ۲۴,۰۰۰ دلار است.

البته ناگفته نماند که این الگو‌ها همیشه معتبر نیستند و برخی مواقع ممکن است تشکیل شوند، اما قیمت را به پایین هدایت نکنند.

از جنبه نزولی روند، حمایت نزدیک قیمت سطح ۲۴,۰۰۰ دلار است. در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳,۵۰۰ دلار قرار دارد که زیر آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.

در روند صعودی، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح ۲۴,۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو شود. مقاومت بعدی اکنون نزدیک به ۲۵,۰۰۰ دلار شکل گرفته است. بالاتر از این سطح قیمت ممکن است به طور پیوسته افزایش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید