علی کریمی از عزاداران واقعی عذرخواهی کرد

علی کریمی از عزاداران واقعی عذرخواهی کرد

نیازی به گفتن نیست که من هم مثل همه شما از کودکی شوق رسیدن به دهه محرم را داشتم و با گذشت زمان، این ارادت را حفظ کردم.

کد خبر : ۱۰۹۷۱۸
بازدید : ۷۳۲

علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری ضمن عذرخواهی از عزاداران واقعی امام حسین نوشت: اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات وطرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم.

وی در این باره نوشت: نیازی به گفتن نیست که من هم مثل همه شما از کودکی شوق رسیدن به دهه محرم را داشتم و با گذشت زمان، این ارادت را حفظ کردم.

در چند روز اخیر برخی افراد، قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود را داشتند. روی صحبت من، عده‌ای هستند که ۳۵۵ روز سال به معیشت مردم بی توجه می‌مانند و با نذری دادن در ۱۰ روز محرم، دنبال جلب نظر هستند و ریا.

این عزاداری‌ها پیش از ما بوده و پس از ما هم خواهد ماند. در این میان هر کسی برای رضای خدا و با نیتی خالص برای هر حاجت خود نذری می‌دهد، دمش گرم و نذرش قبول پیشنهاد من فقط این بود که در این اوضاع کشور، می‌توانیم نذر‌های دیگری هم انجام دهیم، همین.

آن‌ها که با نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات وطرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم، چون در این مکتب، افترا، بددهنی و بی ادبی جایی ندارد که البته مردم فرق ریا ونیت پاک و خالص را تشخیص می‌دهند. با این که مخاطب من عده‌ای خاص بودند، اما از عزاداران واقعی امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم و دست هایشان را می‌بوسم.

قضاوت با مردم، حسینی بمانیم و حسینی زندگی کنیم.

علی کریمی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید