کتک‌کاری ملی پوشان جودوی ایران در قونیه

کتک‌کاری ملی پوشان جودوی ایران در قونیه

برخی جودوکاران ایران در رستوران دهکده بازی‌های کشور‌های اسلامی در قونیه با یکدیگر درگیر شدند.

کد خبر : ۱۰۹۷۳۱
بازدید : ۵۶۲

تیم‌های ملی جودوی ایران با ۱۴ جودوکار ۱۸ مرداد عازم قونیه محل برگزاری بازی‌های کشور‌های اسلامی شد، اما در پایان تمامی نمایندگان جودوی ایران از دور رقابت‌ها حذف شدند.

هر چند جودوکاران ایران پس از ۳ سال دوری از میادین به دلیل تعلیق جودوی ایران، عازم این مسابقات شدند، اما نتایج ضعیف تیم ملی، عذرخواهی رییس فدراسیون را نیز به دنبال داشت. جدای از مباحث فنی، حاشیه‌های حضور تیم ملی جودو در این مسابقات و در شهر قونیه نیز خبرساز شده است.

بر اساس این گزارش، متاسفانه برخی جودوکاران تیم ملی ایران با ایجاد درگیری فیزیکی در سالن غذاخوری محل بازی‌ها، حاشیه ساخته‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری متعدد حاضر در دهکده رقابت‌ها، برخی از جودوکاران ایران در محل سالن غذاخوری دهکده بازی‌ها با یکدیگر درگیری فیزیکی شدید پیدا کرده‌اند.

موضوع از این قرار بوده است که ظاهرا دو جودوکار تیم ملی ابتدا با یکدیگر مشاجره لفظی می‌کنند و در ادامه درگیری فیزیکی میان آن‌ها به جایی می‌رسد که در حضور ورزشکاران خارجی، با صندلی و دیگر وسایل سالن غذاخوری به جان هم می‌افتند.

شدت درگیری تا جایی بود که افراد حاضر در این درگیری دچار جراحت می‌شوند و یکی از ملی‌پوشان نیز از ناحیه دست دچار پارگی می‌شود که توسط پزشک کاروان چند بخیه می‌خورد.

هم‌چنین در هنگام پرواز تیم ملی جودو به قونیه نیز مشاجره لفظی میان برخی از آن‌ها با ماموران فرودگاه امام خمینی (ره) رخ می‌دهد که در نهایت با وساطت سایر اعضای کاروان موضوع ختم به خیر می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید