لیست آپارتمان‌‌های تا ۲ میلیارد تومان در تهران

لیست آپارتمان‌‌های تا ۲ میلیارد تومان در تهران

طیف متنوعی از فایل‌های ملکی با قیمت زیر ۲ میلیارد تومان در بازار مسکن وجود دارد و تقریبا در اغلب مناطق مصرفی می‌توان خانه‌های مناسب خرید با این ویژگی قیمتی را در میان فایل‌ها مشاهده کرد.

کد خبر : ۱۰۹۷۸۵
بازدید : ۱۱۵۹

محدوده قیمتی تا ۲ میلیارد تومان در بازار آپارتمان‌های مسکونی تهران را می‌توان پرمراجعه‌ترین ناحیه بازار مسکن معرفی کرد که سهم زیادی از معاملات ماهانه را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در تیرماه، در نخستین ماه تابستان ۷/ ۳۲ درصد از معاملات آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران به واحد‌هایی با ارزش تا ۲ میلیارد تومان اختصاص داشته است.

روند ماه‌های پیش از آن نیز تا حد زیادی به همین شکل طی شده و حدود یک سوم معاملات در محدوده تا ۲ میلیارد تومان ثبت شده است. این موضوع پیش از هر چیز انعکاسی از قدرت خرید متقاضیان مسکن حاضر در بازار است و این یعنی حتی در بازار کم رمق و به نفس افتاده چند هفته اخیر، باز هم فروشندگان واحد‌های نقلی و میانسال نسبت به مالکان سایر واحد‌ها در فروش موفق‌تر عمل کرده اند. به بیان دیگر، زمان انتظار فروش واحد‌های تا ۲ میلیارد تومان به مراتب کمتر از سایر واحد‌های مسکونی عرضه شده در بازار است.

بررسی بازار‌های نیازمندی‌های آنلاین ملکی نشان‌دهنده حجم بالای عرضه در این محدوده قیمتی است. طیف متنوعی از فایل‌های ملکی با قیمت زیر ۲ میلیارد تومان در بازار مسکن وجود دارد و تقریبا در اغلب مناطق مصرفی می‌توان خانه‌های مناسب خرید با این ویژگی قیمتی را در میان فایل‌ها مشاهده کرد.

در عین حال عمده این فایل‌ها میانسال یا سالخورده بوده و از نظر سنی برای معامله گران شرایط مطلوبی ندارند؛ کمااینکه همواره بیش از یک سوم خرید و فروش‌های انجام شده در بازار املاک تهران متعلق به آپارتمان‌های نوساز تا حداکثر پنج سال ساخت است. به این ترتیب حداقل حالا تعداد آپارتمان‌های نوساز عرضه شده در بازار آپارتمان‌های مسکونی تا ۲ میلیارد تومان انگشت شمار است.

آپارتمان‌‌

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید