افشای رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال

افشای رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال

با احتساب قیمت روز گذشته ارز یورو (۲۹.۱۲۷ تومان)، بازگشت قایدی ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

کد خبر : ۱۰۹۸۲۹
بازدید : ۹۷۶

افشای نامه‌ای از مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خطاب به مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه رقم قرارداد مهدی قایدی را افشا کرد. آجورلو برای تایید مبالغ حسابرسی باشگاه خطاب به خانم زارع مبلغ رضایتنامه و همچنین دستمزد قایدی برای حضور دوباره در استقلال را اعلام کرده است.

باشگاه استقلال تهران قرارداد مهدی قایدی را با انتقالی قرضی هفته گذشته پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی در هفته دوم مسابقات لیگ برتر به صورت رسمی امضا کرد.

قایدی با چه هزینه‌ای دوباره آبی پوش شد؟

از زمان انتشار زمزمه‌هایی مبنی بر شایعات بازگشت قایدی به تیم استقلال، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر رقم سنگین به خدمت گرفتن دوباره این بازیکن مطرح شد. در نامه آجورلو مشخص شده است که بازگشت این بازیکن باشگاه یک میلیون و صد هزار یورو هزینه داشته است.

از این مبلغ قابل توجه، ۲۵۰ هزار یورو به عنوان رضایتنامه به باشگاه شباب الاهلی امارات پرداخت شده و مابقی یعنی ۸۵۰ هزار یورو نیز به عنوان قرارداد پایه و آپشن به بازیکن پرداخت می‌شود. با احتساب قیمت روز گذشته ارز یورو (۲۹.۱۲۷ تومان)، بازگشت قایدی ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

در این نامه همچنین مشخص شده که باشگاه استقلال در مردادماه سال گذشته با فروش قایدی در قراردادی پنج ساله نزدیک ۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

استقلال بدهکار نیست

از جمله موارد قابل توجه این نامه به غیر از قرارداد قایدی می‌توان به بند اول آن اشاره کرد که مشخص شده مطالبات بازیکنان و اعضای تیم پرداخت شده است و هیچگونه بدهکاری‌ای متوجه باشگاه تهرانی نیست.

باشگاه همچنین تایید کرد که مابقی مدارک لازم برای حسابرسی را پیش از موعد مقرر، ۱۵ آبان ماه، ارسال خواهد کرد.

نامه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید