(ویدیو) پیروزی امیر علی اکبری بعد از مبارزه خونین با حریف ایتالیایی

(ویدیو) پیروزی امیر علی اکبری بعد از مبارزه خونین با حریف ایتالیایی

در راند دوم نیز امیر علی اکبری ضربات سنگین خود را از همان ثانیه‌های اول شروع کرد و مائورو سریلی، حریف قدر ایتالیایی در دقیقه دوم مبارزه غرق در خون شد. سرآخر با تسلیم شدن سریلی داور بازی را متوقف کرد و امیر علی اکبری موفق شد در ۵۷ ثانیه باقیمانده راند دوم حریف خود را ناک اوت کند و راه را برای مبارزه بعدی خود هموار کند.

کد خبر : ۱۰۹۸۵۰
بازدید : ۲۴۲۸

فرادید | امیر علی اکبری بعد یکی دو شکست در سازمان وان چمپیونشیپ، امروز در برابر مائورو سریلی، حریف قدرتمند ایتالیایی قرار گرفت و توانست اولین پیروزی خود را در این سازمان به ثبت برساند. این پیروزی در شرایطی به ثبت رسید که علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران، به عنوان مربی امیر علی اکبری در کنار قفس حاضر بود.

به گزارش فرادید، امری علی اکبری از همان ابتدا مهاجم بود. او فضا را به روی حریف ایتالیایی بست، اما اوضاع برای مائورو سریلی از آنجا بدتر شد که علی اکبری در موقعیت صلیبی قرار گرفت و تا پایان راند اول ضرباتی را به او وارد کرد.

در نهایت رقابت در ۴ دقیقه و ۴۶ ثانیه اول به اتمام رسید و هر دو فایتر در حالی نزد مربیان خود رفتند، که امیر علی اکبری فضای قفس را در دست داشت و دست بالاتر را داشت.

در راند دوم نیز امیر علی اکبری ضربات سنگین خود را از همان ثانیه‌های اول شروع کرد و مائورو سریلی، حریف قدر ایتالیایی در دقیقه دوم مبارزه غرق در خون شد.

سرآخر با تسلیم شدن سریلی داور بازی را متوقف کرد و امیر علی اکبری موفق شد در ۵۷ ثانیه باقیمانده راند دوم حریف خود را ناک اوت کند و راه را برای مبارزه بعدی خود هموار کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید