ماجرای تصادف کامیون اتوبان نیایش چه بود؟

ماجرای تصادف کامیون اتوبان نیایش چه بود؟

یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار سیمان به دلیل عدم توجه به جلو راننده آن ناشی از خستگی و خواب آلودگی، با جدول کنار بزرگراه برخورد کرد.

کد خبر : ۱۰۹۹۴۲
بازدید : ۱۵۷۸

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید یک دستگاه کامیون با خودرو سواری چانگان در بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: این تصادف دو کشته داشت.

به گزارش روز یکشنبه پلیس راهور فاتب، سرهنگ احمد مومنی اظهار داشت: ساعت ۲۳:۳۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه نیایش به غرب روی پل چمران، یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار سیمان به دلیل عدم توجه به جلو راننده آن ناشی از خستگی و خواب آلودگی، با جدول کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی ادامه داد: این وضعیت به طول ۱۰ متر ادامه پیدا کرده و سپس این کامیون با پایه پل تبلیغاتی به شدت برخورد و از مسیر و راه منحرف و در همین حین با یک دستگاه سواری چانگان که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد و کامیون به صورت نیمه واژگون قرار می‌گیرد.

تصادف مرگبار کامیون
مومنی اظهارداشت: عوامل کارشناس پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب بی درنگ در محل حادثه حضور یافته و ضمن ایمن‌سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

به گفته وی، در این حادثه متاسفانه راننده ۳۰ ساله کامیون و سرنشین ۱۵ ساله آن در محل حادثه فوت و سرنشین خانم سواری چانگان به کمک تیم‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس اداره تصادف پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ابراز تاسف از این حادثه به رانندگان توصیه کرد: رانندگان وسایل نقلیه مخصوصا خودرو‌هایی که شب مشغول فعالیت هستند در حین رانندگی باید تمام توجه و حواس خود را به جلو و اطراف و حرکت خودرو‌ها معطوف کنند و با خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه به رانندگی ادامه ندهند و در صورت خواب آلودگی حتما در محل ایمن متوقف و پس از رفع خستگی به راه خود ادامه دهند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید