قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۸ شهریور ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۳۵ دلار و ۷۶ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۹۹۵۸
بازدید : ۵۴۶

فرادید | طلا همچنان با افت قیمت روبه رو است. امروز ۸ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۰.۸۲ درصد به ۱۷۳۵ دلار و ۷۶ سنت رسید.

دلار به دنبال پیام جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر اینکه بانک مرکزی برای مهار تورم بسیار بالا، نرخ‌های بهره را بیشتر افزایش خواهد داد، به رشد خود ادامه داد و در نتیجه باعث کاهش نرخ طلا شد.

فدرال رزرو در نشست‌های اخیر خود نرخ بهره در آمریکا را ۰.۷۵ درصد افزایش داده است. نشست بعدی فدرال رزرو در مورد سیاست نرخ بهره در ماه آتی برگزار می‌شود. در اواخر این هفته، آمار میزان تولید اشتغال آمریکا در ماه اگوست منتشر می‌شود.

به گزارش فرادید؛ نرخ‌های بهره بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش‌های غیر بازده را افزایش می‌دهد و در عین حال دلار را تقویت می‌کند.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا در این سمپوزیوم گفت: بانک‌های مرکزی در سراسر جهان در معرض خطر از دست دادن اعتماد عمومی هستند و اکنون باید با قدرت برای مبارزه با تورم عمل کنند، حتی اگر این امر اقتصاد آن‌ها را به رکود بکشاند.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت طلا در چین هفته گذشته افزایش یافت و به بالاترین حد خود از اکتبر رسید، زیرا کاهش قیمت‌های جهانی باعث تشویق خرید شد، در حالی که تقاضا در هند کاهش یافت، زیرا خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت بودند.

نقاط مقاومت اصلی اونس طلا XAUUSD
۱۷۵۶/۰۰
۱۷۵۰/۰۰
۱۷۴۲/۰۰

نقاط حمایت اصلی اونس طلا XAUUSD
۱۷۲۰/۰۰
۱۷۱۶/۰۰
۱۷۱۰/۰۰

قیمت طلا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید