ماجرای کاهش سهمیه بنزین چه بود؟!

ماجرای کاهش سهمیه بنزین چه بود؟!

فقط سهمیه دوم یعنی سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی کاهش یافته و مردم در تمامی جایگاه‌های سوخت به کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران دسترسی دارند.

کد خبر : ۱۰۹۹۹۶
بازدید : ۶۳۹

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از کاهش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ماه آینده خبر داد.

جلیل سالاری در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش بهره برداری از پروژه ملی صادرات دریایی گازمایع افزود: سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه در سراسر کشور کاهش یافت.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افزود: متوسط مصرف سوخت خودرو‌های داخلی ۱۰ لیتر به ازای پیمایش هر یکصد کیلومتر است که سهمیه ۲۵۰ لیتری بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودرو‌های شخصی رقم بسیار بالایی بود که با توجه به بازنگری که صورت گرفت، در سراسر کشور این رقم به ۱۵۰ لیتر کاهش یافت.

سالاری با بیان اینکه سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودرو‌های شخصی پابرجاست، گفت: فقط سهمیه دوم یعنی سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی کاهش یافته و مردم در تمامی جایگاه‌های سوخت به کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران دسترسی دارند و طبق بررسی که انجام شده بود، اغلب مردم از سهمیه دوم یعنی سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی کارت‌های سوخت خود اصلا استفاده‌ای نمی‌کردند و سوخت‌گیری آزاد را اغلب با کارت جایگاه داران انجام می‌دادند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید