قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ شهریور ماه با ۱.۲۹ درصد کاهش نرخ به ۲۰,۱۵۱ دلار معادل ۶۰۸,۹۵۳,۱۴۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۰۰۳۶
بازدید : ۵۱۱

فرادید | نوسان بیت کوین در کانال ۲۰ هزار دلار همچنان ادامه دارد و گاهی صعودی است و گاه به سمت افت قیمت حرکت می‌کند. امروز ۱۰ شهریورماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۲۹ درصد به ۲۰,۱۵۱ دلار معادل ۶۰۸,۹۵۳,۱۴۴ تومان رسید.

روز گذشته همزمان با انتشار داده‌های تورمی مذکور، دو رمزارز BTC و ETH کاهش شدیدی را نشان دادند. قیمت بیت کوین تا کف ۱۹,۵۰۰ دلار سقوط کرد، ولی تلاش مجدد گاو‌ها باعث شد تراز ۲۰ هزار دلار دوباره فتح شود و قیمت به سطح کنونی برسد. در پی این کاهش قیمت، ارزش بازار این دارایی نیز تا حدود ۳۸۸ میلیارد دلار کاهش یافت.

به گزارش فرادید؛ در بازار سهام ایالات متحده نیز شاهد بودیم که سه شاخص اصلی S&P ۵۰۰، میانگین صنعتی داوجونز و نزدک کامپوزیت به ترتیب، ۱.۱%، ۰.۹۲% و ۱.۱% کاهش یافتند. این سه شاخص هر کدام در محدوده منفی باز شدند و در طول روز به معاملات کاهشی خود ادامه دادند. شاخص ترس و طمع بازار کریپتو نیز با افتی شدید به عدد ۲۳ و منطقه "ترس شدید" رسید.

قیمت بیت کوین یک اصلاح صعودی جزئی را در بالای منطقه مقاومت ۲۰,۰۰۰ دلاری آغاز کرد. بیت کوین حتی منطقه مقاومت ۲۰۲۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را پاک کرد.

قیمت به بالای سطح ۲۰,۵۰۰ دلار رسید، اما گاو‌ها تلاش کردند تا قیمت را بالاتر ببرند. قبل از اینکه یک واکنش نزولی وجود داشته باشد، اوج نزدیک به ۲۰,۵۷۶ دلار تشکیل شد. قیمت به شدت زیر سطح ۲۰,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کاهش یافت.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۰,۵۵۰ دلار است. حرکت واضح به بالای مقاومت ۲۰,۵۵۰ دلار ممکن است قیمت را به ۲۱۰۰۰ دلار برساند. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه مقاومت ۲۲,۰۰۰ دلاری سوق دهد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۰,۵۵۰ دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به منطقه ۲۰,۰۰۰ دلاری است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۹,۷۸۰ دلار است. شکستن زیر حمایت ۱۹,۷۸۰ دلار ممکن است قیمت را به ۱۹,۵۵۰ دلار برساند. هر ضرر بیشتر ممکن است بیت کوین را به پایین‌ترین سطح زیر ۱۹,۵۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید