(ویدیو) ماجرا و علت مرگ همسر امین غلامی، خواننده پاپ

(ویدیو) ماجرا و علت مرگ همسر امین غلامی، خواننده پاپ

امین غلامی در مورد علت مرگ و بیماری همسرش گفته است او ابتدا یک تومور داشت که تقریبا درمان شده بود. اما در انتهای سال ۱۴۰۰ همه چیز بهتر شده و داشتند در جنگ با این بیماری پیروز می‌شدند که در اردیبهشت سال چهارصد و یک، نشانه‌هایی در همسرش بوده که پس از مراجعه به پزشک متوجه تشدید بیماری شدند.

کد خبر : ۱۱۰۰۶۷
بازدید : ۴۰۴۱

فرادید | همین چند هفته قبل بود که ویدیویی از همدردی امین غلامی، خواننده پاپ با همسرش که مبتلا به سرطان بود، در فضای مجازی منتشر شد. ویدیویی که حالا هم با فوت همسر او دوباره میان کاربران دست به دست می‌شود.

به گزارش فرادید، امین غلامی چهره شناخته شده‌ای در عرصه موسیقی نیست، اما به واسطه رفتار انسانی اش، اکنون مورد تحسین بخشی از کاربران قرار دارد. او در مورد بیماری همسرش گفته است همسرش ابتدا یک تومور داشت که تقریبا درمان شده بود. اما در انتهای سال ۱۴۰۰ همه چیز بهتر شده و داشتند در جنگ با این بیماری پیروز می‌شدند، ولی در اردیبهشت سال چهارصد و یک، نشانه‌هایی در همسرش بوده که پس از مراجعه به پزشک متوجه تشدید بیماری شدند.

(ویدیو) داستان غم انگیز فوت همسر امین غلامی، خواننده پاپ بر اثر سرطان

او همچنین گفته که اخیرا پس از ۵ جلسه شیمی درمانی مجدد همسرش ویلچر نشین شده بود و با دستگاه اکسیژن تنفس می‌کرد، اما هیچ کدام امیدشان را از دست نداده بودند و قصد داشته اند پس از تمام شدن دوره‌های شیمی درمانی، برای برطرف شدن مشکلات حرکتی رادیوتراپی و درمان‌های جدیدی را شروع کنند.

امین غلامی می‌گوید که هر راه درمانی که میشد را پیش گرفتند. اما جواب نداد و در نهایت عصر روز سه شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ همسرش دار فانی را وداع گفت.

این خواننده پاپ در مورد ازدواج شان نیز گفته است: ما دو سال پیش با یکدیگر نامزد بودیم و پس از یک سال متوجه شدیم که همسرم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند؛ من و همسرم حدود ۵ ماه پیش تصمیم به ازدواج گرفتیم و زندگی مشترکمان را در حالی که سرطان زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده بود، شروع کردیم.

او حالا در صفحه اینستاگرام اش که 110 هزار دنبال کننده دارد، تصویری از اعلامیه فوت همسرش منتشر کرده و گفته است که قلبش پر کشیده است. در آن سو کاربران نیز تلاش کرده اند که با او همدردی کنند. گروهی نیز به تحسین این خواننده پرداخته اند.

۰
نظرات بینندگان
  • مهرشاد ارسالی در

    به آقای امین غلامی فوت همسرش رو تسلیت میگم واقعا ناراحت شدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید