قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ با ۰.۱۳ درصد کاهش نرخ به ۲۰۰۳۸ دلار معادل ۶۰۷ میلیون ۱۶۱هزار و ۴۱۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۰۰۷۰
بازدید : ۵۵۲

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۲۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۱۲ شهریور ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۱۳ درصد به ۲۰,۰۳۸ دلار معادل ۶۰۷,۱۶۱,۴۱۹ تومان رسید.

قیمت بیت کوین پس از سقوط به ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلاری، روز جمعه کمی بالای ۲۰ هزار دلار معامله شد. تحلیل‌گران این تحول را بی‌ارتباط به آمار‌های انتشاریافته درباره میزان تولید شغل در آمریکا نمی‌دانند.

به گزارش فرادید؛ فعالان بازار رمزارز انتظار دارند تا حرکت صعودی یا نزولی شاخص را در بیت‌کوین مشاهده کنند. گفتنی است این حرکت روند آینده بیت‌کوین را مشخص خواهد کرد.

طوری‌که اگر قیمت بتواند سقف بالاتری بزند و از مقاومت ۲۱هزار و ۲۳هزار عبور کند، رسیدن قیمت به بالای ۲۵ هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود. در جهت صعودی، همچنان سطح ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار مقاومت نزدیک بیت‌کوین است. در صورت تثبیت قیمت بالای آن، انتظار صعود قیمت به مقاومت ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار وجود دارد. سطح بعدی نیز در رنج ۲۱ هزار دلار قرار دارد.

در جهت نزولی، اما قیمت در سطح ۱۹هزار و ۵۰۰ با حمایت مهمی روبه‌روست. در صورت شکست این سطح، قیمت می‌تواند تا سطح ۱۹هزار و ۲۰۰ پایین برود. سطح حمایتی بعدی نیز در ۱۹هزار قرار دارد که برای قیمت به نوعی حیاتی حساب می‌شود.

باید توجه داشت که هر زمان که سودآوری بیت کوین خیلی کم باشد، جریان ورودی به آن معکوس می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران می‌توانند سود بالقوه خود را با ورود در قیمت‌های پایین‌تر افزایش دهند. از نظر تکنیکالی، افت بیت کوین به زیر قیمت واقعی هولدر‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت نشانه مهمی است که سودآوری بسیار پایین شبکه را نشان می‌دهد.

با کاهش سودآوری بازار و رسیدن قیمت واقعی به مقادیری که در یک سال گذشته ندیده‌ایم، ممکن است شاهد دو سناریو برای چگونگی پیش‌روی اوضاع باشیم: افزایش حجم معاملات در بازار بوسیله سرمایه‌گذاران نهادی که شروع به خرید می‌کنند یا افزایش ناگهانی فشار فروش، زیرا سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌خواهند سربه‌سر یا با ضرر نسبتاً کمی از بازار خارج شوند.

با توجه به کاهش ورود سرمایه، سیاست‌های پولی سختگیرانه در ایالات متحده و سپتامبری که چیزی جز ضرر برای بازار به همراه نداشته، اجرای هر دو سناریو به یک اندازه ممکن است. در حال حاضر، بازار منتظر داده‌های آتی CPI و نشست FOMC است که می‌تواند مقداری نوسان برای بیت کوین ایجاد کند و حداقل باعث حرکتی کوتاه‌مدت در بازار شود.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید