(عکس) ماجرای شایعه تغییر جنسیت امیر تتلو

(عکس) ماجرای شایعه تغییر جنسیت امیر تتلو

امیر تتلو، خواننده زیرزمینی ساکن ترکیه هنوز به شایعه تغییر جنسیت اش واکنشی نشان نداده است. او در پیام اخیرش نوشته بود که «با من که هم پسرم و هم دخترم میشم ۱۱ تا». همین کافی بود تا برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی به شایعه تغییر جنسیت او دامن بزنند.

کد خبر : ۱۱۰۰۹۷
بازدید : ۳۴۸۸

فرادید | روز‌های گذشته بود که امیر تتلو با انتشار یک پیام در صفحه یوتیوب اش باعث شد تا شایعه تغییر جنسیت اش سر زبان‌ها بیفتد. شایعه‌ای که مشابه آن در طول هفته‌های اخیر بار‌ها منتشر شده و هیچ یک نیز صحت ندارد.

به گزارش فرادید، امیر تتلو در پیام اخیرش نوشته بود که «با من که هم پسرم و هم دخترم میشم ۱۱ تا». همین کافی بود تا برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی به شایعه تغییر جنسیت او دامن بزنند. پس از انتشار این شایعه نیز این خواننده زیرزمینی به شایعه تغییر جنسیت اش واکنشی نشان نداد.

(عکس) شایعه عجیب تغییر جنسیت امیر تتلو

نکته دیگر اینکه اگر شایعات اخیر در مورد تغییر جنسیت برخی چهره‌های مشهور را بررسی کنیم، به این نکته می‌رسیم که این شایعه‌ها پس از تغییر جنسیت شهره لرستانی و بازتاب گسترده آن شکل گرفته است. خبری که توجه بخش اعظم کاربران را جلب کرد و به تایید شهره لرستانی هم رسید.

او اخیرا یک فایل صوتی منتشر کرد و رسما خبر داد که دیگر شرعا و عرفا زن نیست و به همین دلیل براساس شرع اسلامی حاکم بر جامعه طی چند ماه آینده برای تغییر نام اش اقدام می‌کند.

در نهایت نیز برخی سایت‌ها و رسانه‌ها از فرصت استفاده کردند و شایعه تغییر جنسیت برخی چهره‌های مشهور را سر زبان انداختند، تا به بازدید‌های قابل توجه دست پیدا کنند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    حالا تا یه ماه در مورد تغییر جنسیت این حرف میزنن چه گرفتاری شدیما

  • ناشناس ارسالی در

    حالا تا یه ماه در مورد تغییر جنسیت این حرف میزنن چه گرفتاری شدیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید