(ویدیو) ماجرای فشن‌ شو بلاگرهای روسی در تخت جمشید

(ویدیو) ماجرای فشن‌ شو بلاگرهای روسی در تخت جمشید

حالا بار دیگر این ویدیو تحت عنوان فشن‌ شو بلاگرهای روسی در تخت جمشید میان کاربران دست به دست می شود و واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.

کد خبر : ۱۱۰۱۰۸
بازدید : ۳۲۳۵

فرادید | نخستین روز‌های شهریور بود که ویدیویی از حضور چند دختر جوان در تخت جمشید منتشر شد. ویدیویی که نشان می‌دهد که این چهار نفر در حال ضبط یک فیلم تبلیغاتی برای لباس هستند.

به گزارش فرادید، پس از انتشار این ویدیو برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که چند دختر جوان ایرانی این ویدیوی تبلیغاتی لباس را ضبط کرده اند. اما حالا پس از گذشت دو هفته از این ماجرا، یک بلاگر روسی اینستاگرامی این موضوع را تکذیب کرده است.

کریستینا بوشچ که یک بلاگر روس حوزه لباس، مد و زیبایی است ویدیوی با کیفیت را با آرم یک شرکت روسی منتشر کرده و نشان داده است که تمام برنامه ریزی و اجرای طرح از سوی آن‌ها انجام شده است.

پیش از این روح‌الله خالدیان، مسئول یگان حفاظت مجموعه تخت جمشید با این ویدیو واکنش مثبتی نشان داده و گفته بود که در این فیلم چهار بانو با «لباس‌ها و پوشش محجبه» در حال راه رفتن در دروازه ملل هستند و «هیچ حرکت ناموزون یا وضعیت نامناسبی» نداشتند.

اما حالا بار دیگر این ویدیو تحت عنوان فشن شو بلاگر‌های روسی در تخت جمشید میان کاربران دست به دست می‌شود و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    اگه حالا دو تا ایرانی می رفتن کلیپ تبلیغاتی می گرفتن چه سر و صدایی به پا می کردن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید