کدام بازیگر سریال دلنوازان دار فانی را وداع گفت؟

کدام بازیگر سریال دلنوازان دار فانی را وداع گفت؟

ر مورد فوت فریده صابری از بازیگران سریال دلنوازان نیز فرامرز روشنایی، روابط عمومی انجمن بازیگران گفته بود خانم صابری به بیماری سرطان مبتلا بودند و شیمی درمانی می‌شدند، حتی همسر ایشان چندین بار برای کار‌های بیمه به انجمن بازیگران آمده بودند.

کد خبر : ۱۱۰۱۱۱
بازدید : ۱۶۲۷

فرادید | برخی رسانه های داخلی مدعی فوت فریده صابری از بازیگران سریال دلنوازان شده اند. بازیگری که فوت او مربوط به اکنون نیست و به ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ بر می گردد. رسانه ها آن زمان خبر داده بودند که او بر اثر بیماری سرطان بدرود حیات گفته است.

به گزارش فرادید، در مورد فوت فریده صابری از بازیگران سریال دلنوازان نیز فرامرز روشنایی، روابط عمومی انجمن بازیگران گفته بود خانم صابری به بیماری سرطان مبتلا بودند و شیمی درمانی می‌شدند، حتی همسر ایشان چندین بار برای کار‌های بیمه به انجمن بازیگران آمده بودند.

بیوگرافی فریده صابری

فریده صابری متولد ۱۸ ام آبان ماه سال ۱۳۲۷ در تهران بود و دیپلم هنرستان عالی موسیقی را در سال ۱۳۴۷ دریافت کرد و همزمان در رشتهٔ طبیعی از دبیرستان نراقی فارغ التحصیل شد. سپس لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ هنر‌های دراماتیک ایران را در سال ۱۳۵۲) و درجه فوق لیسانس از دانشگاه ایندیانا در آمریکا را در سال ۱۳۵۵ دریافت کرد.

او سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون روز واقعه، راز خنجر، روز شیطان، مارال، دلنوازان، در قلب من، تنهاترین سردار، سنگ و شیشه و … را در کارنامه هنری خود داشت.

۱
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خدا رحمتش کنه بازیگر خوبی بود

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید