زمان واریز یارانه نقدی شهریور ماه 1401

زمان واریز یارانه نقدی شهریور ماه 1401

رئیس سازمان برنامه و بودجه قبل تر گفته بود که زمان واریز یارانه شهریور ۱۴۰۱ تغییر نکرده است و همچنان در بیستم ماه پرداخت می‌شود. با این وجود یارانه بگیران باید منتظر دریافت یارانه در غروب روز جاری یعنی یکشنبه یعنی ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ باشند.

کد خبر : ۱۱۰۱۳۶
بازدید : ۳۶۶۴

فرادید | بررسی آخرین مواضع تیم اقتصادی دولت نشان می‌دهد که یارانه شهریور ماه نیز به شکل نقدی پرداخت می‌شود؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش فرادید، در این میان تنها افراد حاضر در دهک دهم یارانه‌ای دریافت نمی‌کنند. اما اگر برخی افراد این دهک اعتراض داشته باشند، می‌توانند درخواست بررسی مجدد بدهند، تا در صورت تایید به لیست یارانه بگیران اضافه شوند. البته در دهک دهم استثنایی وجود دارد و افرادی که معلولیت داشته باشند و به تایید سازمان بهزیستی برسد، می‌توانند یارانه دریافت کنند.

در مورد یارانه دریافتی نیز برای دسته‌ای یارانه بگیران، مبلغ واریزی تفاوت دارد. علت این کسری هم دریافت وام کرونا است که برخی از سرپرستان خانوار در سال ۱۳۹۹ دریافت کردند و هر ماه مبلغ ۳۵ هزار تومان از یارانه شان کسر می‌شود. در چنین شرایطی سرپرست خانوار یک خانواده سه نفره، حاضر در دهک اول تا سوم، به جای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، مبلغ یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان دریافت می‌کند.

زمان واریز یارانه شهریور ۱۴۰۱

براساس اعلام مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، زمان واریز یارانه شهریور ۱۴۰۱ تغییر نکرده است و همچنان در بیستم ماه پرداخت می‌شود. با این وجود یارانه بگیران باید منتظر دریافت یارانه در غروب روز جاری یعنی یکشنبه یعنی ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ باشند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید