قیمت کوییک صفر و کوییک S در بازار و کارخانه چند؟

قیمت کوییک صفر و کوییک S در بازار و کارخانه چند؟

اختلاف قیمت کوییک صفر دنده‌ای در بازار و کارخانه حدود ۳۸ میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا کوییک دنده‌ای را ۱۶۸ میلیون و ۷۴ هزار تومان به فروش می‌رساند. این اختلاف در مورد کوییک S نیز به حدود ۳۵ میلیون تومان می‌رسد. در شرایط فعلی خریداران، کوییک S  را هم در کارخانه ۱۸۴ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان خریداری می‌کنند. اما پس از ورود این خودرو به بازار قیمت اش به ۲۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

کد خبر : ۱۱۰۲۱۰
بازدید : ۱۹۷۱

فرادید | قیمت دو خودروی کوییک و کوییک S نسبت به معاملات روز اخیر تغییری نکرد و در روز دوشنبه ۱۴ شهریور، کوییک صفر با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان خرید و فروش شد. کوییک S نیز میان خریداران و فروشندگان با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان دست به دست شد.

به گزارش فرادید، البته مقاومت قیمتی کوییک و کوییک S از ابتدای هفته آغاز شد و همچنان ادامه دارد. اما یک هفته قبل کوییک صفر دنده‌ای ۲۰۷ میلیون تومان قیمت داشت که حالا با افت یک میلیون تومانی مواجه شده است. کوییک S نیز ۲۲۱ میلیون تومان معامله می‌شد.

در ابتدای ماه جاری نیز کوییک دنده‌ای ۲۰۷ میلیون تومان فروخته شد و با گذشت دو هفته تنها افت یک میلیون تومانی را تجربه کرده است. کوییک S نیز ۲۲۲ میلیون تومان قیمت خورده بود و حالا کاهش دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. ۳۱ روز قبل هم کوییک دنده‌ای ۲۰۸ میلیون تومان و کوییک S حدود ۲۲۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

در نخستین روز‌های سال جاری نیز کوییک دنده‌ای ۱۹۴ میلیون تومان و کوییک S حدود ۲۰۷ میلیون تومان قیمت داشتند.

مدل خودرو

قیمت در روز دوشنبه 14 شهریور

قیمت در روز یکشنبه 13 شهریور

قیمت در روز شنبه 12 شهریور

قیمت در روز دوشنبه 7 شهریور

قیمت در روز سه شنبه 1 شهریور

قیمت در روز 14 مرداد

کوییک

206 میلیون تومان 206 میلیون تومان 206میلیون تومان 207 میلیون تومان 207 میلیون تومان 208 میلیون تومان

کوییک S

220 میلیون تومان 220 میلیون تومان 220 میلیون تومان 221 میلیون تومان 222 میلیون تومان 229 میلیون تومان

قیمت کوییک صفر دنده‌ای و کوییک S در کارخانه

اختلاف قیمت کوییک صفر دنده‌ای در بازار و کارخانه حدود ۳۸ میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا کوییک دنده‌ای را ۱۶۸ میلیون و ۷۴ هزار تومان به فروش می‌رساند. این اختلاف در مورد کوییک S نیز به حدود ۳۵ میلیون تومان می‌رسد.

در شرایط فعلی خریداران کوییک S هم، این خودرو را در کارخانه ۱۸۴ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان خریداری می‌کنند. اما پس از ورود این خودرو به بازار قیمت اش به ۲۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا به درد نخوره این کوییک

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید