(فیلم) توضیحات ترانه علیدوستی درباره‌ حواشی فرهاد اصلانی

(فیلم) توضیحات ترانه علیدوستی درباره‌ حواشی فرهاد اصلانی

ترانه علیدوستی درباره ماجرای اتهام زنی به فرهاد اصلانی توضیحاتی را ارائه داده است.

کد خبر : ۱۱۰۲۴۳
بازدید : ۱۳۷۰

فرادید | ترانه علیدوستی که اخیرا اتهاماتی را در مورد فرهاد اصلانی مطرح کرده بود. حالا توضیحاتی درباره این ماجرا و حواشی پیرامون آن داده است. او بار دیگر در این ویدیو از اقدامات شان بر علیه فرهاد اصلانی دفاع کرده است.

در ادامه برشی از مصاحبه هوشنگ گلمکانی، منتقد، روزنامه نگار و کارگردان سینما با ترانه علیدوستی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران است. او در فیلم ‌های فیلم ‌سازان برجسته ای چون رسول صدرعاملی و واروژ کریم ‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده است.

او سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون پذیرایی ساده، آسمان زرد کم عمق، هرچی خدا بخواهد، کنعان، فروشنده، شهر زیبا، شهرزاد، من ترانه ۱۵ سال دارم، مادر قلب اتمی و درباره الی را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله افتخاراتی که او کسب کرده می توان به جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه‌ و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته ‌است. او در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ و فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید