(ویدیو) معمای سما جهانباز، دختر ۲۲ ساله گمشده در شیراز

(ویدیو) معمای سما جهانباز، دختر ۲۲ ساله گمشده در شیراز

پس از بالا گرفتن واکنش‌ها به ناپدید شدن سما جهانباز در شیراز و پیدا نشدن اش پس از پنجاه و سه روز، رئیس پلیس آگاهی استان فارس اعلام کرد که همچنان پیگیر پرونده ناپدید شدن دختر اهل اصفهان در شیراز است.

کد خبر : ۱۱۰۲۹۸
بازدید : ۱۴۷۴۴

فرادید | حدود ۴۵ تا ۵۰ ساله است. گریه می‌کند و با دستمالی که در دست دارد اشک هایش را یکی پس از دیگری پاک می‌کند. بعد توضیح می‌دهد که دخترش سما جهانباز ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شده و تلاش‌ها برای یافت اش به جایی نرسیده است.

به گزارش فرادید، پدر سما جهانباز، در مورد نحوه گم شدن دخترش در شیراز در ویدیویی که چند روز قبل منتشر شده، می‌گوید که او به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفتند، تا عمه شان را ببینند. پس از آن قرار بوده است که سما به همراه مادر و عمه اش به منطقه خلیج بروند، اما دختر ۲۲ ساله از آن‌ها جدا می‌شود، تا تکه طلای ۲ تا سه میلیون تومانی را در معالی آباد برای دختر عمه اش بفروشد.

اما پس از خروج او از طلا فروشی، گوشی تلفن همراه سما خاموش می‌شود و پلیس رد او را تا چند خیابان اطرف خیابان شریعتی دنبال می‌کند.

پدر سما جهانباز می‌گوید که به قوه قضاییه، دادستانی، آگاهی و... مراجعه کرده است، اما آن‌ها گفته اند که فعلا باید صبر کند. او سپس از همه مردم می‌خواهد تا در یافتن دختر ۲۲ ساله اش به او کمک کنند.

یک نفر در تعقیب سما جهانباز بوده است!

شب گذشته پدر سما جهانباز، ویدیویی دیگر منتشر کرد که در آن می‌گوید فیلمی در اختیار دارد، که نشان می‌دهد یک نفر خارج از طلا فروشی در تعقیب دختر او است. پدر دختر گمشده سپس اشاره می‌کند که به چند نفر از متخصصان هم این ویدیو را نشان داده اند و تایید کرده اند که این فرد او را تعقیب می‌کند.

پدر سما ادامه می‌دهد که این فرد پس از خروج دخترش تا یک خیابان او را تعقیب می‌کند. اما آگاهی این احتمال را می‌دهد که این فرد شاید هدف اش دادن شماره بوده باشد. بعد هم پلیس آگاهی تمام دوربین‌ها را چک کرده و به سرنخ قانع کننده‌ای در این رابطه نرسیده است.

اما با این حال پدر سما جهانباز همچنان معتقد است که فرد تعقیب کننده ممکن است در گم شدن دخترش دخیل بوده باشد.

واکنش پلیس آگاهی فارس: چند مظنون تحت تعقیب هستند!

پس از بالا گرفتن واکنش‌ها به ناپدید شدن سما جهانباز در شیراز و پیدا نشدن اش پس از پنجاه و سه روز، رئیس پلیس آگاهی استان فارس اعلام کرد که همچنان پیگیر پرونده ناپدید شدن دختر اهل اصفهان در شیراز است.

سرهنگ کاووس حبیبی گفته که پلیس در پی تحقیقات خود به یک سری سرنخ‌هایی در این زمینه رسیده است و چند نفر مظنون هم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. اما نتایج فعلا روشن نیست و به محض روشن شدن موضوع اخبار تکمیلی را متعاقبا اطلاع رسانی می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
  • مرتضی شهریاری ارسالی در

    انشالله زود و زنده پیدا شه خانواده ش آروم بگیرن . ناراحت شدم واقعا .

  • نگران ارسالی در

    کاش دست کم یک نفر از خانواده اش بره به شاهچراغ متوسل بشه و نیت کنه که تا سما پیدا نشده مرتب آنجا بره و حتماهم نذر کمک به نیازمند کنه..اربعین هم که نزدیکه...

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام ،بنظر من سما زنده هست و درجایی زندانی شده ،امیدوارم خداوند بحق پنج تن آل عبا نجاتش میده ،و رباینده یا ربایندگانش رو خوار و ذلیل میکنه ،سما نجات پیدا میکنه، مطمئن باشید ،بالاخره خدایی هست

  • قاسم ارسالی در

    سلام فیلمی که خانم فاطمه گودرزی فرستاده گویا همه چی هست پسر با تیشرت قرمز با کسی همدست بودند تو فیلم داره پشت گردنش رو شش بار لمس میکنه داره به کسی امار میده تابلو دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید