۸ ترکیب غذایی عجیب که مزه خیلی خوبی دارند

۸ ترکیب غذایی عجیب که مزه خیلی خوبی دارند

خیلی‌ها عاشق غذا هستند، اما فقط عاشق غذا بودن به معنای داشتن توانایی لازم برای آشپزی نیست. خیلی از غذا‌ها شامل ترکیبات عالی نیستند بلکه از ترکیب مواد غذایی متفاوت بوجود می‌آیند.

کد خبر : ۱۱۰۳۰۷
بازدید : ۱۰۵۸

برای اینکه بتوانید آشپز خوبی باشید نیازی نیست حتماً دوره‌های پیشرفته آشپزی را طی کنید. گاهی ترکیب دو ماده غذایی طعمی جادویی را خلق می‌کند. با بنیتا همراه باشید تا پرده از راز این ترکیب‌های جادویی بردارید.

خیلی‌ها عاشق غذا هستند، اما فقط عاشق غذا بودن به معنای داشتن توانایی لازم برای آشپزی نیست. خیلی از غذا‌ها شامل ترکیبات عالی نیستند بلکه از ترکیب مواد غذایی متفاوت بوجود می‌آیند. به عنوان مثال: مرغ سرخ کرده همراه با سالاد خوب به نظر می‌رسد، اما مرغ سرخ کرده همراه با بستنی شکلاتی چیزی نیست که همه آن را دوست دارا باشند.

خبر خوب برای شما این است که نیازی به امتحان کردن ندارید. از ترکیب این مواد غذایی استفاده کنید تا فاقد اینکه نیازی به مدرک آشپزی داشته باشید تبدیل به یک آشپز ۳ ستاره بشوید؟!

شکلات تلخ همراه با پنیر پارمزان

تا حالا پنیر کباب شده خورده اید؟ شکلات تلخ و پنیر پارمزان به خوبی با هم ترکیب می‌شوند.

بستنی و روغن زیتون

فکر اینکه بخواهید روغن زیتون را خالی بخورید حال اکثر افراد را به هم می‌زند. اما ترکیب روغن زیتون همراه با بستی وانیلی می‌تواند ذائقه‌ی شما را بهبود ببخشد.

اگر برای این ترکیب آماده نیستید از ترکیب کیک لیمو و روغن زیتون استفاده کنید. به شما اطمینان می‌دهم بعد از این تجربه سراغ بستنی نیز خواهید رفت.

توت فرنگی، خامه ترش و شکر قهوه‌ای

ترکیب سس شکلات و توت فرنگی را فراموش کنید. توت فرنگی درون خامه ترش و غلتاندن آن‌ها در شکر قهوه‌ای مد نوین است؟! نه تنها این ترکیب خلاقانه است بلکه قیمت پایینی هم دارد و به آسانی هم آماده می‌شود که آن را برای مهمانی‌های بزرگ بسیار مناسب می‌سازد. از طرفی دیگر، توت فرنگی خاصیت‌های زیادی هم دارد.

شکلات و فلفل قرمز

شاید شما در مورد یکی از راز‌های آشپز‌ها شنیده باشید: اضافه کردن شکلات به سس پاستای حاوی فلفل و سس تند. استفاده از این ترکیب در سایر نقاط دنیا یک ترکیب خیلی معمول است. شکلات کمک می‌کند تا مزه‌ی فلفل در غذا بهبود یابد. پس اگر می‌خواهید مزه‌ای به یادماندنی را برای خود ایجاد کنید شکلات انتخاب شما خواهد بود.

گوشت بیکن و شربت افرا

یکی از صبحانه‌های مقوی برای ورزشکاران استفاده از بیکن و پنکیک است که درون شربت افرا غرق شده است. امروزه حتی شربت افرا با طعم بیکن را تولید می‌کنند. خوب چطور می‌تواند این ترکیب خوب نباشد؟ این ترکیب فقط برای صبحانه مناسب نیست شما می‌توانید آن را با دونات و کیک فنجانی ترکیب کنید.

کره بادام زمینی و ادویه کاری

کره‌ی بادام زمینی را می‌توانید در مواد غذایی متفاوت پیدا کنید، اما ادویه کاری را نمی‌توانید پیدا کنید.

آناناس و پنیر

این ترکیب همه کاره باعث خواهد شد تا رویای استفاده از آن در بستنی، کیک و حتی پیتزا را بپرورانم. آناناس و پنیر به دلایل مختلفی با هم کنار می‌آیند. اگر باور نمی‌کنید پنیر و آناناس کباب شده را امتحان کنید.

قهوه و لیمو

نه، این یک نوشیدنی کاهش وزن دیگر نیست. این یک نوشیدنی است که در تمام دنیا محبوب شده است. کافی شاپ‌ها در سراسر دنیا از این ترکیب استفاده می‌کنند. ترکیبی که می‌شود آن را در هر روز تابستان هم مصرف کرد. اگر می‌خواهید دوستان خود را شگفت زده کنید مقداری از این قهوه را در مهمانی بعدی خود سرو کنید.

مطمئناً ترکیبات خیلی خوب دیگری هم وجود دارند، اما این فهرست باید شروع خیلی خوبی باشد. آشپزی می‌تواند آسان‌تر و خیلی لذت بخش باشد؛ اگر شما ترکیبات درست را استفاده کنید.

منبع: آکا ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید