(تصویر) داستان ازدواج آناهیتا همتی و مرگ همسر فیلیپینی اش

(تصویر) داستان ازدواج آناهیتا همتی و مرگ همسر فیلیپینی اش

آناهیتا همتی در اینستاگرام از همسر فیلیپینی رونمایی کرد.

کد خبر : ۱۱۰۳۶۷
بازدید : ۱۲۵۵

فرادید | کمتر کسی از زندگی خصوصی آناهیتا همتی خبر دارد و او حالا بخشی از زندگی غم انگیز را برای دنبال کنندگان اش روایت کرده است. او گفته از سال ۸۳ تا ۸۶ با همسر فیلیپینی اش ازدواج کرده و پس از آن مرگ همسرش آن‌ها را از هم جدا کرده است.

او در این رابطه نوشت:

«سالی که ضربان قلبمون کنار هم‌تپید، لذت بخش‌ترین و درخشان‌ترین دوران زندگیم بود، اگر "مرگ"مارو از هم جدا نمی‌کرد قرار بود دوران بازنشستگی مون رو بازم با هم سپری کنیم.

"عاشقی" توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت‌های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم.

تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم.

‎وقتی که چشم میچرخونم تورو تو همه بخش‌های زندگیم می‌بینم، حتی گاهی در جزئی‌ترین و معمولی‌ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه‌ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل… بوی لاوندر و …

‎سال ۸۳ تا ۸۶، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان. امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.»

تصاویر آناهیتا همتی در کنار همسر فیلیپینی اش را ادامه تماشا کنید:

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید