در مکزیک بشقاب پرنده مشاهده شد؟!

در مکزیک بشقاب پرنده مشاهده شد؟!

عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که به طور واضح تصویری از یک بشقاب‌پرنده دیسکی‌شکل را نشان می‌دهند. گفته می‌شود این بقاب‌پرنده به طور تخمینی حدود ۵۰ فوت (۱۵.۲۴ متر) عرض دارد و پیش از ناپدیدشدن در فضا و در حین وقوع طوفان مشاهده شده است.

کد خبر : ۱۱۰۴۱۹
بازدید : ۶۴۵

الهه جعفرزاده | عکس‌های باکیفیتِ خوان مانوئل سانچز از پرواز یک بشقاب‌پرنده بر فراز گاراژش، پس از انتشار در فیس‌بوک و پخش در تلویزیون ملی، سر و صدای زیادی در مکزیک به پا کرد.

تصویری با وضوح بالا که یک بشقاب‌پرنده را در حال بیرون آمدن از دل یک ابر نشان می‌دهد؛ عکس‌های منتشرشده، یک جسم گرد را به تصویر می‌کشند که بسیار شبیه بشقاب‌پرنده‌هایی است که در فیلم‌ها دیده‌ایم!

بشقاب پرنده


به گزارش دیلی استار، این عکس‌ها توسط خوان مانوئل سانچز ثبت شده و در تلویزیون ملی مکزیک نیز به نمایش درآمده است. در حالی که وایرال شدن این عکس‌های جنجالی، سر و صدای زیادی به پا کرده است، شک و تردید بسیاری در مورد صحت تصاویر وجود دارد.

خوان، که یک مکانیک است، گفت که این جسم بزرگ را در حالی که سعی می‌کرد با موبایل خود از طوفانِ آن روز عکس بگیرد، مشاهده کرد و به سرعت از آن عکس گرفت.

در مکزیک بشقاب پرنده مشاهده شد؟!

ادعا‌های او توسط همسرش و یکی از همکارانش تأیید شده است؛ هردوی آن‌ها اظهار کرده‌اند که این بشقاب‌پرنده مرموز را قبل از ناپدیدشدن، در آسمان دیده‌اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید