ماجرای شایعه طلاق روناک یونسی در کانادا

ماجرای شایعه طلاق روناک یونسی در کانادا

روناک یونشی و همسرش با حذف تمام تصاویر مشترک شان، بهانه طرح ادعای طلاق شان را به برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی داده اند.

کد خبر : ۱۱۰۴۹۵
بازدید : ۲۱۴۲

پس از اینکه اخباری از جدایی این زوج از چند هفته پیش به گوش می رسید، حالا هر دو با حذف تمام تصاویر مشترک شان، بهانه طرح ادعای طلاق شان را به برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی داده اند.

روناک یونسی متولد دی ۱۳۵۹ در تهران است. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادر روناک یونسی فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است. روناک یونسی دو فرزند پسر دارد.

ازدواج اول با علیرضا قربانی

روناک یونسی اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۹ ساله بود با «علیرضا قربانی» هم بازی خود در سریال «رستگاران» آشنا و ازدواج کرد با این حال این زندگی دو سال بیشتر دوام نداشت و از هم جدا شدند.

روناک یونسی و همسر اولش

ازدواج دوم با مدل

خانم یونسی در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۱ ساله بود با یک بازیگر مبتدی و مدل معروف بنام «محسن میری» ۲۶ ساله ازدواج کرد که با هم ۵ سال فاصله سنی داشتند. ثمره این زندگی دو پسر بنام‌های «مهرسام» و «مهراز» می‌باشد.روناک یونسی در پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری هم بازیگر بود.

روناک یونسی و همسر دوم در کانادا

به تازگی در روز‌های آخر تابستان ۱۴۰۱ روناک یونسی ابتدا تمامی عکس‌های مشترک خود با همسرش «محسن میری» را از اینستاگرام حذف کرد.

مدتی بعد، محسن میری هم تقریبا همه عکس‌های مشترکشان را از پیج خود حذف کرد تا تلویحا خبر جدایی این زوج تایید شده باشد.

روناک یونسی بعد از حذف تصاویر مشترک خود با همسرش نوشت؛ تو صد سالگی هم اگر به این نتیجه رسیدید که انجام کاری کیفیت زندگیتون رو بهتر میکنه، بلافاصله اون کار رو انجام بدید. هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

منبع: رکنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید