چرا محمدرضا گرایی کشتی بُرده را واگذار کرد؟!

چرا محمدرضا گرایی کشتی بُرده را واگذار کرد؟!

فرنگی‌کار صرب پس از شکست محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، گفت: در تایم دوم مبارزه به لحاظ روانی برتر از او بودم و توانستم پیروز میدان شوم.

کد خبر : ۱۱۰۵۰۳
بازدید : ۶۲۸

میت نمس فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم صربستان بر خلاف پیش بینی‌ها در دیدار فینال رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شرایطی که در پایان ۳ دقیقه نخست مبارزه ۴ بر صفر از محمدرضا گرایی عقب بود، در ۳ دقیقه دوم جبران کرد و با کسب ۵ امتیاز موفق به شکست گرایی شد و با ارزش‌ترین پیروزی دوران قهرمانی خود را بدست آورد.

نمس پس از کسب این پیروزی با ارزش و رسیدن به مدال طلای جهان، گفت: این مبارزه فوق العاده سخت بود. او در تایم نخست مبارزه خیلی قویتر از من بود، اما توانستم برابر حملات مداوم و سخت او مقاومت کنم. کسانی که در مبارزه از نظر روانی در آمادگی بهتری باشند به پیروزی می‌رسند.

در تایم دوم مبارزه من از نظر روحی و روانی قوی‌تر از گرایی بودم. او قهرمان سال گذشته جهان و المپیک بود و فکر می‌کنم او تحت فشار روانی قرار داشت.

نمس در المپیک توکیو مغلوب فرانک استابلر آلمانی شد و با توجه به شکست استابلر مقابل گرایی، از دور مسابقات کنار رفت. او همچنین با اشاره به نقش تماشاگران هموطن خود در کسب این پیروزی، تاکید کرد به دنبال رسیدن به مدال طلای المپیک پاریس است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید