قیمت دینار عراق در بازار چند؟

قیمت دینار عراق در بازار چند؟

در حال حاضر هر دینار عراقی ۲۱ تومان و هر ۱۰۰ دینار عراقی به قیمت ۲ هزار و ۱۴۵ تومان فروخته می‌شود. البته اگر قصد سفر به عراق را دارید و می‌خواهید در مقابل ریال، دینار عراقی دریافت کنید، صرافی‌ها دینار را در پارت ۱۰۰۰ دیناری می‌فروشند، یعنی شما برای هر پارت ۱۰۰۰ دیناری  باید ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان پرداخت کنید.

کد خبر : ۱۱۰۵۱۴
بازدید : ۴۷۷۶

فرادید | دینار عراق نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت ۱۵ تومانی مواجه شد و در حال حاضر هر دینار عراقی ۲۱ تومان و هر ۱۰۰ دینار عراقی به قیمت ۲ هزار و ۱۴۵ تومان فروخته می‌شود. البته اگر قصد سفر به عراق را دارید و می‌خواهید در مقابل ریال، دینار عراقی دریافت کنید، صرافی‌ها دینار را در پارت ۱۰۰۰ دیناری می‌فروشند، یعنی شما برای هر پارت ۱۰۰۰ دیناری باید ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان پرداخت کنید.

به گزارش فرادید، ۱۰۰۰ دینار عراقی نیز روز گذشته، دوشنبه ۲۱ شهریور ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت داشت که نسبت به روز اخیر کاهش ۵۰ تومانی را به ثبت رساند. هفت روز قبل نیز هر ۱۰۰۰ دینار عراقی، ۲۰ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته شد. از آن زمان تاکنون دینار با افزایش ۸۰۰ تومانی مواجه شده است.

۳۱ روز قبل نیز خریداران برای ۱۰۰۰ دینار عراقی باید ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان هزینه می‌کردند. دو ماه قبل نیز این عدد به ۲۲ هزار تومان می‌رسید. بررسی روند دو ماهه به ما نشان می‌دهد که در مجموع سیر قیمتی دینار نزولی بوده است.

در طول ۶۰ روز اخیر قیمت ۱۰۰۰ دینار عراقی در کمترین حالت ۱۹ هزار و ۶۵۰ تومان و در حداکثر حالت ۲۲ هزار و ۱۰۰ خرید و فروش شده است.

طی نه ماه اخیر نیز دینار عراقی در اوج قیمتی خود به ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است. کف قیمتی نیز در این مدت ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان بوده است.

نوع ارز

قیمت در روز سه شنبه 22 شهریور

قیمت در روز دوشنبه 21 شهریور

قیمت در روز یکشنبه 20 شهریور

قیمت در روز شنبه 19 شهریور

قیمت در روز سه شنبه 15 شهریور

قیمت در روز 22 مرداد

سقف قیمتی 60 روزه

کف قیمتی 60 روزه

1000 دینار عراقی 21 هزار و 450 تومان 21 هزار و 300 تومان 21 هزار و 350 تومان 20 هزار و 950 تومان 20 هزار و 650 تومان 20 هزار و 900 تومان 22 هزار و 100 تومان 19 هزار و 650 تومان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید