متروپل آبادان دوباره فروریخت؛ جست و جوی یک نفر زیر آوار

متروپل آبادان دوباره فروریخت؛ جست و جوی یک نفر زیر آوار

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از جست‌وجو برای یک نفر گرفتار زیر آوار باقیمانده ساختمان متروپل خبر داد.

کد خبر : ۱۱۰۵۶۸
بازدید : ۶۰۸

امیرعباس نجفی روز ۲۳ شهریور ماه اظهار کرد: تخریب متروپل توسط قرارگاه خاتم در حال انجام بود که متاسفانه با وجود رعایت همه شرایط ایمنی بخشی از ساختمان فرو ریخته است.

وی افزود: بر اساس شواهد حاضران در صحنه یک نفر زیر آوار گرفتار شده است و هم اکنون پنج تیم جست‌وجو و نجات و آواربرداری در صحنه حاضر هستند.

نجفی بیان کرد: تیم‌های سگ‌های جست‌وجو و نجات و واکنش سریع نیز از خوزستان فراخوان شده تا کار جست‌وجو نجات انجام شود و در صورت زنده بودن فرد گرفتار زیر آوار کار نجات و رهاسازی انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.

وحید شعبانی با اعلام خبر فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان، اظهار کرد: بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از کسب اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل دقایقی قبل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد، عنوان کرد: تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) و واکنش سریع استان خوزستان نیز فرخوان شده و در مسیر رسیدن به صحنه هستند.

شعبانی گفت: اطلاعات مربوط به تعداد مصدومین و سایر اخبار امدادرسانی‌ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید