آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۵ نفراعلام شد.

کد خبر : ۱۱۰۵۹۲
بازدید : ۷۳۵

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ شهریور ماه را ۱۵ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۵۸ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۸۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

در شبانه روز گذشته ۲۳ استان کشور بدون مرگ و میر ناشی از کووید۱۹ بوده‌اند. ۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۱۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۵۹ هزار و ۳۴۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۲۸۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۴۵۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۸ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۲۱ هزار و ۶۸۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۲۴ هزار و ۶۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۵ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۶۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۵۰۰ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۲۲ هزار و ۹۳۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۴ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۱۸۲ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۷ هزار و ۴۷۷ نفر (۳۱۴ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۵ هزار و ۱۷۹ نفر (۱۲۲ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۲۵۰ نفر (۳۴ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۵ هزار و ۶۲۸ نفر (۹۸ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۸۱۱ نفر (۴۴ فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۱۷۳ نفر (۲۲ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۸ هزار و ۲۴۲ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۴۰۴ نفر (۶۹ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۸۲۸ نفر (۲۱ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۶۱۱ نفر (۳۳ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۸ هزار و ۷۲۸ نفر (۲۳۰ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۲۴۳ نفر (۱۵ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید