(عکس) ادای احترام عجیب یک بز به ملکه انگلیس

(عکس) ادای احترام عجیب یک بز به ملکه انگلیس

در مراسم ادای احترام به ملکه یک بز با نام «شنکین» نیز حضور داشت. شنکین نیروی رسمی گردان سوم سلطنتی پادشاه بوده و در مراسم روز یکشنبه که اعلام پادشاهی چارلز سوم بود شرکت کرد. در این مراسم، ۲۶ نفر از گردان سوم سلطنتی نیز حضور یافتند.

کد خبر : ۱۱۰۶۶۴
بازدید : ۲۴۵۴

حاضران در مراسم اعلام پادشاهی چارلز سوم شاهد حضور یک مشارکت کننده ویژه در این مراسم بودند. در این مراسم یک بُز با نام «شنکین» نیز حضور داشت.

شنکین نیروی رسمی گردان سوم سلطنتی پادشاه بوده و در مراسم روز یکشنبه که اعلام پادشاهی چارلز سوم بود شرکت کرد. در این مراسم، ۲۶ نفر از گردان سوم سلطنتی نیز حضور یافتند.

بز سلطنتی

شنکین، طلسم بز سنتی پادشاه بوده و هنگ‌های مختلف نام‌های متفاوتی برای بز‌های مربوط به خود دارند. این بز‌ها همانند دیگر نیرو‌های سلطنتی می‌توانند ترفیع و تنزل رتبه داشته باشند. این بز‌ها دارای شماره و درجه بوده و شنکین در حال حاضر یک سرجوخه است.

یک طلسم بز سابق به دلیل بدرفتای در مراسمی، تنزل رتبه یافته بود. این بز‌ها اغلب از سربازان رتبه‌های بالاتری داشته و حتی حقوق دریافت می‌کنند.

بز سلطنتی
حقوقی که به این بز‌ها داده می‌شود برای لباس، غذا و محل اقامت آن‌ها پرداخت می‌شود. بر اساس گزارش‌ها محل اقامت این بز‌ها بسیار راحت بوده و حتی رادیو و مبل راحتی دارد.

چارلز سوم و همسرش کامیلا، در مراسم اعلام پادشاهی، با این طلسم بز در قلعه کاردیف ملاقات داشتند.

منبع: برنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید