(تصویر) ماجرای کشف حجاب کتایون ریاحی چه بود؟

(تصویر) ماجرای کشف حجاب کتایون ریاحی چه بود؟

ماجرا از آن جا شروع شد که کتایون ریاحی روز گذشته تصویری بدون حجاب در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و در حاشیه این تصویر نوشت: در سوگ زنان ایران زمین. البته او اشاره‌ای به کشف حجاب دائمی اش نکرد.

کد خبر : ۱۱۰۷۰۹
بازدید : ۶۳۱۰

فرادید | کتایون ریاحی با انتشار تصاویری شائبه کشف حجاب خود را مطرح کرده است. در این رابطه خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده که کتایون ریاحی در اعتراض به فوت مهسا امینی دست به کشف حجاب زده است.

به گزارش فرادید، ماجرا از آن جا شروع شد که کتایون ریاحی روز گذشته تصویری بدون حجاب در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و در حاشیه این تصویر نوشت: در سوگ زنان ایران زمین. البته او اشاره‌ای به کشف حجاب دائمی اش نکرد.

(تصویر) ماجرای کشف حجاب کتایون ریاحی چه بود؟

پس از آن برخی خبرگزاری‌ها از جمله فارس، به کشف حجاب او اشاره کردند و این ادعا را مطرح کردند که او هیچ وقت حجاب نداشته و قصد دارد از این به بعد در رابطه با حجابش به مردم دروغ نگوید. البته آن‌ها مدعی اند که کتایون ریاحی در گفتگو با رسانه سعودی اینترنشنال این موضوع را تایید کرده است.

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران است و با فیلم خبرچین به سینما آمد، اما فیلم در نیمه راه متوقف شد. پس از آن او برای بازی در فیلم پاییزان انتخاب شد، اما به موفقیت چشمگیری نرسید.

در نهایت، اما کتایون ریاحی توانست با بازی در مجموعه پدرسالار خود را به عنوان بازیگری قابل مطرح کند. در ادامه او در مجموعه‌های «روز‌های زندگی» و «پس از باران» حضور پیدا کرد و بیش از پیش مطرح شد.

بازی ریاحی در مجموعه‌های پس از باران و شب دهم نیز چشمگیر بود. اما شاخص‌ترین بازی کتایون ریاحی که هنوز در ذهن عموم مردم مانده است، حضور او در نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر بود. مجموعه‌ای تلویزیونی که به تثبیت شهرت او کمک کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید