روایت بهاره افشاری از افتادن شال اش در آسانسور و واکنش مادرش!

روایت بهاره افشاری از افتادن شال اش در آسانسور و واکنش مادرش!

بهاره افشاری ماجرای افتادن شال اش در آسانسور و واکنش مادرش را این گونه روایت کرده است: «امروز با سرعت رفتم از مادرم بسته مهمی بگیرم و فوری برگردم به ماشین ام. وقتی داشتم سوار آسانسور می‌شدم. روسری ام از سرم افتاد. یک دفعه مادرم با صدای نیمه بلندی داد زد: اونو سرت کن.

کد خبر : ۱۱۰۷۱۶
بازدید : ۹۰۳

فرادید | بهاره افشاری، با انتشار یادداشتی ماجرای رفت و برگشت اخیر خود به خانه مادرش را روایت کرده است. خاطره‌ای که در آن بهاره افشاری همزمان می‌خواهد ترس و نگرانی یک مادر در قالب نگرانی برای دخترش را روایت کند.

به گزارش فرادید، بهاره افشاری در استوری اینستاگرام خود در این رابطه نوشت: «امروز با سرعت رفتم از مادرم بسته مهمی بگیرم و فوری برگردم به ماشین ام. وقتی داشتم سوار آسانسور می‌شدم. روسری ام از سرم افتاد. یک دفعه مادرم با صدای نیمه بلندی داد زد: اونو سرت کن.

بهت زده چند ثانیه نگاه کردم و گفت: خواهش می‌کنم.

برای اولین بار بود هم صدای بلند مادرم رو می‌شنیدم هم در مورد پوشش ام حرف می‌زدن، هم صداشون می‌لرزید. هم توی صداشون التماس بود. توی راه اشتم فکر می‌کردم الان هر زنی می‌تونه این نقش رو بازی کنه. واقعی‌تر از خودشون، چون مادرن...»

استوری بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرو است. او دیپلم بازیگری دارد و در رشته نقاشی فارغ التحصیل شده است. بهاره افشاری گفته که پیش از هنرپیشه شدن به کار مونتاژ و نقاشی مشغول بوده است.

از نمونه آثار بهاره افشاری می‌ توان به پری سا، آینده، او یک فرشته بود، ممنوعه، روزگار قریب،‌ معراجی‌ ها، دردسر بزرگ،‌ پایان نامه و تسویه حساب اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید