شبنم فرشاد جو قید بازیگری در ایران را زد!

شبنم فرشاد جو قید بازیگری در ایران را زد!

شبنم فرشادجو با انتشار پیامی از سینمای ایران خداحافظی کرده است. او مدتی است که به کانادا مهاجرت کرده است.

کد خبر : ۱۱۰۷۱۷
بازدید : ۱۸۶۶

فرادید | روز گذشته شبنم فرشادجو با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، از بازی در سینمای ایران خداحافظی کرده است. او در این یادداشت گفته که مهم نیست کجای جهان است، مهم این است که عاشق وطن اش است و دیگر به عنوان بازیگر در ایران کار نخواهد کرد.

به گزارش فرادید، بررسی‌ها نشان می‌دهد که شبنم فرشاد جو مدتی است که به کانادا مهاجرت کرده است. او در دو ماه اخیر برنامه‌ای عروسکی تحت عنوان «شاپور» را در کانادا تولید و اجرا کرده است. برنامه‌ای که از یوتیوب منتشر می‌شود و فعلا دستاوردی برای او به دنبال نداشته است.

شبنم فرشاد تاکنون ۷ اپیزود از برنامه عروسکی شاپور را در قالب طنز و در یوتیوب منتشر کرده است. نکته قابل توجه اینجا است که بازدیدکنندگان این اپیزود‌ها به بیش از دو هزار نفر نرسیده است.

در این میان برخی از رسانه‌های داخلی نیز مدعی کشف حجاب او شده اند. آن‌ها نوشته اند که اند که شبنم فرشادجو پل‌های بازیگری در ایران را برای همیشه شکسته و دیگر باز نمی‌گردد.

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو، متولد ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ در تهران است ودر رشته هنر‌های نمایشی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.

از جمله آثار شبنم فرشادجو می‌توان به عناوینی همچون این تابستان فراموشت کردم، گذر موقت، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، کلمه سکوت کلمه، بانوی عمارت، در حاشیه، شوخی کردم و میوه ممنوعه، نازنین، آذر، زن خوب، رونوشت، پیاده، گروگان، بانکی‌ها، چرخ گردون، تصادف، آینه‌های نشکن، آب‌پریا، شاهگوش، گسل، از سر نوشت، شب‌های مافیا و یاور اشاره کرد.

از میان افتخارات هنری شبنم فرشادجو نیز می‌توان به دریافت تندیس بهترین کارگردانی در پنجمین دوره جشنواره تئاتر بانوان و دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید