قیمت چری تیگو ۸ پرو در بازار و کارخانه چقدر است؟

قیمت چری تیگو ۸ پرو در بازار و کارخانه چقدر است؟

تفاوت قیمت کارخانه و بازار چری تیگو ۸ پرو در حال حاضر چیزی در حدود 530 میلیون تومان است. فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم با کاهش 50 میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته با قیمت دو میلیارد و 750 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

کد خبر : ۱۱۰۷۳۴
بازدید : ۱۲۰۶۵

فرادید| قیمت فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم با کاهش 50 میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته در روز شنبه 23 اردیبهشت 1402 با قیمت دو میلیارد و 750 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد. در ابتدای اردیبهشت ماه 1402 نیز این شاسی بلند چینی سه میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شد.

به گزارش فرادید، فونیکس تیگو ۸ پرو ۳۱ روز قبل نیز با قیمت 3 میلیارد و 300 میلیون تومان میان خریداران و فروشندگان دست به دست می‌شد. اما حالا پس از گذشت یک ماه با افت قیمت 550 میلیون تومانی مواجه شده است.

نکته قابل توجه در مورد قیمت فونیکس تیگو ۸ پرو این است که در آخرین روز سال 1401 نیز این خودرو 2 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت داشت.

البته در طول 53 روز اخیر نیز قیمت این کراس اوور چینی فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. در این مدت فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم سقف قیمتی سه میلیارد و 300 میلیون تومان را به ثبت رسانده است. کف قیمت امسال این خودرو نیز در روز جاری ثبت شده است.

قیمت چری تیگو ۸ پرو در بازار و کارخانه چقدر است؟

قیمت جهانی تیگو ۸ پرو و قیمت عجیب کارخانه در ایران!

در حال حاضر مدیران خودرو، فونیکس تیگو ۸ پرو را به قیمت دو  میلیارد و 269 میلیون تومان به خریداران تحویل می‌دهد. این در حالی است که قیمت نسخه فول آپشن این کراس اوور در بازار‌های جهانی 22 هزار و 782 دلار است. حالا این عدد را در قیمت روز دلار ضرب کنید، بعد می‌بینید که قیمت نهایی این خودرو به پول ما در بازار‌های جهانی یک میلیارد و 184 میلیون تومان تمام می‌شود.

نسخه پایه تیگو ۸ پرو نیز با قیمت 17 هزار و 800 دلار فروخته می‌شود که معادل 925 میلیون و 560 هزار تومان است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید