واکنش تند پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر؛ کاسه صبرم سر آمده

واکنش تند پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر؛ کاسه صبرم سر آمده

سوال من اینجاست آقای دبیر نیم ساعت مانده به کشتی فینال چرا به پسرم گفت با کشتی گیر ۱۱۰ کیلو تمرین کن و ضربان قلبش را بالا برد؟! باید پاسخ بدهد.

کد خبر : ۱۱۰۷۴۵
بازدید : ۱۰۰۷

پدر حسن یزدانی صحبت‌های تندی علیه علیرضا دبیر انجام داد و نسبت به انتقاداتی که از سوی اعضای فدراسیون علیه او صورت می‌گیرد خشمگین شد.

بعد از شکست حسن یزدانی در فینال رقابت‌های جهانی کشتی آزاد مقابل دیوید تیلور، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نسبت به سبک مبارزه کشتی گیر پرافتخار تیم ملی انتقاداتی مطرح کرد و حالا در زمان ورود تیم ملی به کشور علی‌اعظم یزدانی پدر حسن یزدانی که نسبت به این اتفاقات خشمگین بود در جمع خبرنگاران صحبت‌های عجیبی و قابل توجهی را مطرح کرد.

پدر یزدانی صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد و گفت: پسرم دنبال رکورد نیست؛ فقط برای شادی مردم کشتی می‌گیرد. پسرم دنبال سرمربی نیست؛ پسرم دنبال رئیس فدراسیون نیست؛ پسرم دنبال شورای شهر نیست؛ پسرم دنبال نماینده مجلس نیست.

پسرم می‌خواهد بعد از اتمام دوران ورزشی در مجموعه خودش بچه‌ها را آموزش بدهد و مثل خودش کشتی گیر بار بیاورد.

سوال من اینجاست آقای دبیر نیم ساعت مانده به کشتی فینال چرا به پسرم گفت با کشتی گیر ۱۱۰ کیلو تمرین کن و ضربان قلبش را بالا برد؟! باید پاسخ بدهد. چرا می‌گوید کشتی فقط زیرکتف نیست؟ حسن یزدانی زیرکتف می‌زند؛ زیر می‌گیرد؛ همه کار می‌کند و کشتی بلد است. حسن را این‌ها نساختند حسن را مربی سازنده ساخت.

او در پاسخ به این سوال که آیا دبیر در مسائل فنی دخالت می‌کند یا نه گفت: این را می‌توانید از دبیر بپرسید. مگر نمی‌بینید که در فضای مجازی و فیلم‌ها که او دخالت می‌کند یانه؟! شما خودتان می‌بنیید؛ من نمی‌دانم. من اینجا جواب سوالاتم را می‌خواهم.

یزدانی با انتقاد از صحبت‌های گزارشگر کشتی گفت: آقای عامل قبلا گزارش می‌کرد می‌گفت عموزاد سبک حسن یزدانی کشتی می‌گیرد، اما وقتی حسن باخت دیگر اسم از او نبود. تمام کشتی گیران سبک حسن یزدانی زیرکتف می‌زنند. این‌ها بعد از ۲۷ سال می‌خواهند سبک کشتی حسن را عوض کنند؛ برای چه؟ حسن باید کشتی خودش را بگیرد مگر او نونهال است که سبک او را از اول عوض کنند.

او درباره اینکه گفته می‌شود دیوید تیلور به خوبی آنالیز نشده بود گفت: از دیوید تیلور بگذریم؛ مگر برای اطری آنالیز شد؟ برای محمدیان آنالیز شد؟! کجا آنالیز شدند؟ برای سرلک آنالیز شد؟ من وکیل وصی کشتی گیران دیگر نیستم، اما برای پسرم هستم.

یزدانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه ممکن است با این صحبت‌ها پسرش ناراحت شود گفت: حسن آقا ناراحت بشود. من پدر او هستم؛ او هنوز بچه است و متوجه نمی‌شود. حسن آقا دوست ندارد من مصاحبه کنم، اما کاسه صبرم سرآمده است. خیلی حرف‌ها را هم باید بعدا بگویم.

پدر حسن یزدانی در پایان گفت: خدا بخواهد حسن هدفش این است در بازی‌های آسیایی، جهانی مجارستان و المپیک ۲۰۲۴ کشتی بگیرد؛ هرکسی که ادعا می‌کند می‌خواهد جای او را بگیرد بسم الله. از اول حسن انتخابی‌ها را شرکت کرده و الان هم حاضر است، اما تمام کشتی گیران باید انتخابی بدهند؛ مگر همه آزادکاران انتخابی دادند؟ ۴ نفر انتخابی شرکت نکردند چرا؟ اگر خوب بودند مشکلی نداشتند بازهم انتخاب می‌شدند.

واکنش حسن یزدانی به صحبت‌های پدرش

حسن یزدانی پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران با قدردانی از استقبال پرشور مردم، درباره شکستن رکورد جهان پهلوان تختی با کسب هشتمین مدال مجموع جهانی و المپیک گفت: جهان پهلوان تختی چه از نظر مدالی و چه از نظر اخلاقی سرآمد همه ورزشکاران ایران است.

من دنبال رکورد نیستم و ان‌شاءالله تا زمانی که کشتی می‌گیرم هدفم فقط این است که بتوانم دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم.

وی درباره صحبت‌های دیوید تیلور مبنی بر اینکه یزدانی از معدود کسانی است که توانسته او را شکست دهد، گفت: او همیشه به من محبت دارد. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم رقابت سالم و خوبی داشته باشیم و هر کس حقش است به پیروزی برسد.

یزدانی درباره گلایه‌های پدرش مبنی بر اینکه بروز برخی اتفاقات قبل از فینال باعث شکست او مقابل تیلور شده است، گفت: او عزیز من است. شکست معمولا ناراحتی دارد و این ناراحتی برای خانواده‌ها بیشتر است. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم این باخت را جبران کنم.

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در واکنش به اظهارات کارشناسان مبنی بر اینکه آنالیز بهتر آمریکایی‌ها باعث شکست او مقابل تیلور شد، خاطرنشان کرد: همه زحمت کشیدند و از همه تشکر می‌کنم. اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد. او باهوش‌تر بود و بهتر عمل کرد.

یزدانی افزود: تیلور از نقاط ضعف من استفاده کرد و پیروز شد. من آن عملکردی را که می‌خواستم نتوانستم بر روی تشک پیاده کنم و در نهایت شکست خوردم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید