(عکس) همه جزئیات لامبورگینی ۱۸ میلیاردی گلزار در دبی

(عکس) همه جزئیات لامبورگینی ۱۸ میلیاردی گلزار در دبی

بررسی این تصاویر نشان می‌دهد که خودروی گلزار یک لامبورگینی اونتادور مدل ۲۰۲۱ است که در بازار جهانی ۵۷۳ هزار دلار قیمت دارد. این مقدار به پول ما و با حساب دلار ۳۱ هزار و ۷۴۰ تومانی، حدود ۱۸ میلیارد تومان آب می‌خورد.

کد خبر : ۱۱۰۷۶۲
بازدید : ۴۳۳۲

فرادید | برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی، دو تصویری از محمدرضا گلزار در کنار خودروی گران قیمت اش در دبی را منتشر کرده اند. یک از این تصاویر مربوط به ماه‌های قبل است، این رسانه‌ها مدعی اند که گلزار این تصویر را به تازگی منتشر کرده است. ادعایی که صحت ندارد و صرفا بازنشر دوباره یک تصویر است. تصویر دوم نیز براساس تاریخ نگاری گوگل مربوط به زمستان سال گذشته است.

به گزارش فرادید، بررسی این تصاویر نشان می‌دهد که خودروی گلزار یک لامبورگینی اونتادور مدل ۲۰۲۱ است که در بازار جهانی ۵۷۳ هزار دلار قیمت دارد. این مقدار به پول ما و با حساب دلار ۳۱ هزار و ۷۴۰ تومانی، حدود ۱۸ میلیارد تومان آب می‌خورد.

(عکس) ماشین صد میلیاردی محمدرضا گلزار در خیابان‌های دبی

هر چند اگر این خودرو بخواهد روزی به ایران وارد شود، حداقل با افزایش ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصدی نسبت به قیمت جهانی اش مواجه می‌شود. این بدان معنا است که خرید لامبورگینی اونتادور برای ایرانی‌های ثروتمند در کمترین حالت ۳۶ میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

لامبورگینی اونتادور یک سوپراسپرت با پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل است که ۶۹۱ اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز ۲.۷ ثانیه و سرعت نهایی اش ۳۷۰ کیلومتر در ساعت است.

(عکس) ماشین صد میلیاردی محمدرضا گلزار در خیابان‌های دبی

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است و در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید