آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ شهریورماه ۲۵ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۱۰۷۸۳
بازدید : ۵۰۰

فرادید | وزارت بهداشت امار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ شهریورماه را ۲۵ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۳۴۴ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۹۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۱۵ هزار و ۱۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۶۸ هزار و ۳۴۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۸۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۰۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۷۲۹ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۱ هزار و ۷۱۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۱۰ هزار و ۵۱۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۷ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۸۰۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸۶۰ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۳۱ هزار و ۸۶۷ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۷ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۹۲۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۸ هزار و ۹۳۸ نفر (۹۰ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۵ هزار و ۴۸۲ نفر (۶۰ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۳۷۰ نفر (۱۵ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۶ هزار و ۱۳۶ نفر (۹۱ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۸۹۹ نفر (یک فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۱۷۳ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۹ هزار و ۴۸۴ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۶۰۹ نفر (۳۱ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۹۱۵ نفر (۲۳ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۷۴۳ نفر (۵۸ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۹ هزار و ۷۹ نفر (۱۴۶ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۳۱۹ نفر (۲۵ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید