آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ مهرماه را ۱۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۱۰۹۷۱
بازدید : ۷۳۴

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۳ مهرماه ۱۲ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۸۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون نیز ۵۴ میلیون و ۶۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۷۷ هزار و ۷۳۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۴۹۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۴ هزار و ۳۵۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد. ۲۰ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آما جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۲۰ هزار و ۶۹۳ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۹ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۷۷۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷۰۶ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۳۹ هزار و ۸۰۸ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۹ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۹۴۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۸۱ هزار و ۷۰۸ نفر (۷۵ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۵ هزار و ۸۳۷ نفر (۲۱ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۵۱۰ نفر (۲۳ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۶ هزار و ۶۶۲ نفر (۱۱۱ فوتی)

۵. مکزیک ۳۳۰ هزار و ۱۷ نفر (بدون فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۴۷۳ نفر (۲۷ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۹ هزار و ۹۱۹ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۸۶۷ نفر (۴۳ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۹۹۸ نفر (۱۲ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۸۸۷ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۹ هزار و ۳۶۸ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۳۸۲ نفر (۱۲ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید