(عکس) جنجال پلمب شدن خانه و ویلای علی کریمی در لواسان

(عکس) جنجال پلمب شدن خانه و ویلای علی کریمی در لواسان

بنری هم روی در خانه علی کریمی نصب شده که روی آن نوشته شده است: بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمب می‌باشد. با این وجود علی کریمی هنوز به پلمب شدن خانه اش از سوی دادستانی لواسانات واکنشی نشان نداده است.

کد خبر : ۱۱۱۰۳۴
بازدید : ۳۰۸۶

فرادید | روز‌های گذشته بود که حمید رسایی نماینده تهران خواسته بود که اموال علی کریمی، بازیکن سابق فوتبال در ایران مصادر شود. حالا هم بررسی برخی تصاویر نشان می‌دهد که دادستانی لواسانات حکم پلمب خانه او در لواسان را صادر کرده است.

به گزارش فرادید، بنری هم روی در خانه علی کریمی نصب شده که روی آن نوشته شده است: بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمب می‌باشد.

(عکس) ماجرای پلمب خانه و ویلای علی کریمی در لواسان

حالا علی کریمی به پلمب شدن خانه اش، در لوسان واکنش نشان داده و به نوعی اعلام کرده است که چنین اقداماتی برای او اهمیتی ندارد. او در این رابطه نوشت: فدای سرتون.

(عکس) ماجرای پلمب خانه و ویلای علی کریمی در لواسان

پیشتر هم علی کریمی در واکنش به اظهارات حمید رسایی در رابطه با مصادره اموال اش نوشته بود: عمری با جون کندن یک خانه درست کردیم، اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.

پس از ساعاتی حمید رسایی هم پاسخ او را داد و تهدید کرد که او نیز همانند نیما زم (روح الله زم) در چنگال قانون گیر می‌افتد. رسایی نوشته بود: «به اموال مردم ضرر زدی، باید حساب پس بدی (اگر قبل از فرار از کشور اموالت را نفروخته باشی). توقیف اموالت، مقدمه توقیف خودته. از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه»

چه کسی خانه علی کریمی را پلمب کرد؟

با گذشت ۲۴ ساعت از انتشار این تصاویر، حالا عده‌ای کاربران و فعالان رسانه‌ای مدعی اند که نصب بنر جنجالی و گذاشتن نیوجرسی مقابل خانه توسط قوه قضائیه صورت نگرفته است. به این دلیل که اگر دادستانی چنین قصدی داشت، به شکل رسمی اعلام می‌کرد.

این دسته از کاربران مدعی اند که این اقدام توسط عده‌ای خود سر و به شکل غیر قانونی انجام شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید