پایان پخش دورهمی از نسیم؛ مهران مدیری مهاجرت کرد؟

پایان پخش دورهمی از نسیم؛ مهران مدیری مهاجرت کرد؟

مهران مدیری هنوز به ادعای خارج شدن اش از کشور واکنشی نشان نداده است. اما تسنیم مدعی شده که او علیرغم ممنوع الخروجی از سوی دادستانی، ایران را ترک کرده است. اما نگفته اند که مهران مدیری پس از خروج از ایران به کدام کشور رفته است.

کد خبر : ۱۱۱۰۷۰
بازدید : ۳۸۰۲

فرادید | یک هفته قبل بود که مهران مدیری ویدیویی در واکنش به فوت مهسا امینی منتشر کرد و از تلویزیون خواست تا هیچ تصویری از او در هیچ شبکه‌ای پخش نشود. او همچنین خواستار لغو پخش دورهمی و گفتگو با مردم و توجه به مطالبات آن‌ها شده بود. حالا برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که او از کشور خارج شده است.

به گزارش فرادید، مهران مدیری هنوز به ادعای خارج شدن اش از کشور واکنشی نشان نداده است. اما تسنیم مدعی شده که او علیرغم ممنوع الخروجی از سوی دادستانی، ایران را ترک کرده است. اما نگفته اند که مهران مدیری پس از خروج از ایران به کدام کشور رفته است.

طبق ادعای این رسانه، مهران مدیری به اتهام دامن زدن به آشوب‌ها از طریق تحریک عواطف عمومی توسط دادستان ممنوع الخروج شده بود.

حذف دورهمی از نسیم؛ مهران مدیری از ایران رفت؟

دورهمی دیگر پخش نمی‌شود؟

پس از انتشار گسترده ویدیوی مهران مدیری درباره عدم پخش دورهمی، اکنون شبکه نسیم دورهمی را جدول پخش پاییز خود کنار گذاشته است. پیش از این شبکه نسیم اعلام کرده بود که برنامه دورهمی پس از پایان ماه صفر تا پایان سال ۱۴۰۱ از این شبکه پخش می‌شود.

اما حالا روابط عمومی شبکه نسیم برنامه‌های پاییزی اش را اعلام کرده که خبر و نشانی از دورهمی در آن نیست. هر چند آن‌ها گفته اند که ساعت و زمان پخش دیگر برنامه‌های جدید شبکه نسیم متعاقبا اعلام می‌شود. با این وجود به نظر می‌رسد که فعلا شبکه نسیم تصمیمی برای پخش این برنامه ندارد.

از طرفی مهران مدیری پس از درخواست لغو پخش دورهمی با واکنش تهیه کننده برنامه مواجه شده بود. ناصر قدیر کاشانی دو روز قبل در برابر درخواست مهران مدیری موضع گرفت و گفت که او دستمزدش بابت تولید برنامه دورهمی سری پنجم را به طور کامل دریافت کرده و مطالبه‌ای از تهیه کننده یا سازمان صدا و سیما برای دورهمی ندارد.

در نهایت این موضوع با واکنش برخی از فعالان رسانه‌ای و کاربران فضای مجازی مواجه شد. آن‌ها معتقدند بودند که مهران مدیری از چیزی مایه گذاشته که از نظر حقوقی مالک آن نیست و دستمزش تولیدش را پیشتر گرفته بود و رسما برای او هزینه‌ای در بر نداشت..

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید