قیمت بیت کوین امروز ۷ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۷ مهرماه ۱۴۰۱

بیت کوین امروز ۷ مهرماه با ۱.۶۸ درصد افزایش نرخ به ۱۹,۴۵۰ دلار معادل ۶۲۶,۹۷۰,۳۱۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۱۱۱۳
بازدید : ۷۳۲

فرادید | بیت کوین توانست به کانال ۱۹ هزار دلار بازگردد. امروز ۷ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۶۸ درصد به ۱۹,۴۵۰ دلار معادل ۶۲۶,۹۷۰,۳۱۸ تومان رسید.

بیت‌کوین روز گذشته در عرض چند دقیقه ناگهان پنج درصد سقوط کرد، اما این افت قیمت پایدار نماند و بار دیگر رمز ارز محبوب جهان با رشد قیمت همراه شد.

به گزارش فرادید؛ با این حال، ارز دیجیتال همراه با سهام ایالات متحده کاهش یافت. شاخص‌های بورس اوراق بهادار در روز گذشته نزول کردند و اس اند پی ۵۰۰ و داو به ترتیب ۰.۷درصد و ۰.۶ درصد کاهش یافتند.

بیت‌کوین پس از از دست دادن ۱۳.۵ درصدی در ماه جولای، همچنان ۴.۴۷ درصد در سپتامبر امسال کاهش یافته است. بزرگترین ارز رمزنگاری شده ۷۲.۲۸ درصد از اوج رکورد خود کاهش یافته است.

بیت‌کوین سطوح پایین‌تری را می‌بیند؟

قیمت بیت‌کوین پس از صعود قوی بالاتر از سطح مقاومت ۱۹,۵۰۰ دلاری، سرعت رشد خود را افزایش داد. قیمت سپس منطقه مقاومت ۲۰,۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته را از میان برداشت. با این حال، خرس‌ها زیر مقاومت ۲۰,۵۰۰ دلاری فعال بودند.

قیمت در کوتاه مدت یک سقف قیمتی تشکیل داد و شروع به کاهش دوباره زیر سطح ۲۰,۰۰۰ دلار کرد. بیت‌کوین بیش از ۵ درصد کاهش داشت و سطح ۱۹,۰۰۰ دلار را نیز از دست داد.

از جنبه منفی روند، پشتیبانی اولیه قیمت نزدیک به سطح ۱۸,۵۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸,۳۵۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند تا سطح ۱۷,۵۰۰ دلار کاهش یابد.

وقتی به نمودار روزانه‌ی بیت کوین نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که قیمت بیت کوین بار دیگر در خط میانگین متحرک نمایی ۹ روزه قرار گرفته است. به علاوه، خط شاخص قدرت نسبی (RSI) خط میانگین متحرک ساده را به سمت پایین قطع کرده است؛ این مسئله نشانه‌ی خوبی برای پادشاه ارز‌های دیجیتال نیست و سرمایه‌گذاران باید خود را برای حرکت نزولی بعدی آماده کنند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید