کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی از طریق سایت دیوار

کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی از طریق سایت دیوار

چون باخت زیادی دادم؛ به تهیه پول از طریق مانور‌های متقلبانه و کلاهبرداری روی آورده و با فروش و اجاره سوئیت خالی به چندین نفر و همچنین ادعا تجارت برنج از شکات کلاهبرداری کردم.

کد خبر : ۱۱۱۱۹۴
بازدید : ۵۹۸

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم از طریق سایت دیوار از ۳۰ نفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی امروز نهم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی شکایت ۳۰ نفر از شهروندان با موضوع کلاهبرداری فردی از طریق سایت دیوار، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شکات بیان کردند از طریق سایت دیوار جهت اجاره کردن یک واحد سوئیت با متهم آشنا شده و متهم پس از تنظیم قرار داد مدعی شده که در امر واردات برنج نیز فعالیت دارد و سود خوبی بدست آورده است، با انجام مانور‌های متقلبانه اعتماد ما را جلب و جمعا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری به وی دادیم، اما پس از مدتی هیچگونه سود مشارکت دریافت نکرده متوجه شدیم نامبرده متواری و از ما کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه هویت اصلی متهم ۳۸ ساله شناسایی و مشخص شد وی اهل یکی از استان‌های شمال شرقی بوده و هم اکنون ساکن استان تهران است، بنابراین کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به استان مذکور اعزام ومتهم را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد از طریق شبکه اینستاگرام با سایت‌های شرط بندی و قمار آشنا شده و، چون باخت زیادی دادم؛ به تهیه پول از طریق مانور‌های متقلبانه و کلاهبرداری روی آورده و با فروش و اجاره سوئیت خالی به چندین نفر و همچنین ادعا تجارت برنج از شکات کلاهبرداری کردم.

فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید