قیمت بیت کوین امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ مهرماه با ۰.۴۳ درصد کاهش نرخ به ۱۹،۲۱۶ دلار معادل ۶۴۴،۳۰۶،۶۷۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۱۲۳۵
بازدید : ۴۴۶

فرادید | نوسان قیمت بیت کوین در بازار همچنان وجود دارد و البته کفه ترازوی نزول نرخ سنگین‌تر است. امروز ۱۱ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۴۳ درصد به ۱۹,۲۱۶ دلار معادل ۶۴۴,۳۰۶,۶۷۵ تومان رسید.

بیت‌کوین تلاش ناموفقی برای به دست آوردن دوباره سطح ۲۰هزار دلا انجام داد که قیمت را دوباره به سطح ۱۹هزار بازگرداند

اکثر تحلیلگران بازار رمزارز معتقدند که سطح ۱۸ هزار دلار از منظر بیشتر فعالان کریپتو، می‌تواند سطح مناسبی برای حمایت بیت‌کوین و بازار رمزارز باشد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۳۵.۷۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۵۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۴ درصد افزایش داشته است.

در وضعیت کنونی بازار و سابقه دو هفته اخیر بیت‌کوین، شاخص ترس و طمع این رمزارز همچنان نتوانسته از سطح ۲۵ واحد عبور کند. این به این معناست که وضعیت سنتیمنت فعالان بازار دو هفته است در بازه ترس مطلق قرار گرفته و بهبود نیافته است.

با در نظر گرفتن این جوانب باید گفت، حمایت روانی، تکنیکال و منطبق بر تحلیل‌های درون شبکه، سطح ۱۸ هزار دلار است. با اولویت قرار دادن این گزاره باید گفت هر گونه صعود پیش‌روی بیت‌کوین موقتی خواهد بود.

اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (۲۰,۶۲۵ دلار) کاهش یابد، بیت کوین ممکن است دوباره به منطقه‌ی حمایت بین ۱۸,۶۲۶ تا ۱۷,۶۲۲ دلار سقوط کند.

پیش‌بینی بلندمدت قیمت بیت کوین در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۲ از این قرار است؛ اگر گاو‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) بتوانند به خوبی از سطح حمایت فعلی محافظت کنند، حرکت قیمت بیت کوین تا پایان سال صعودی خواهد بود. به این ترتیب، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین تا پایان سال به ۲۵,۰۰۰ دلار برسد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید