زمان واریز یارانه نقدی مهر 1401

زمان واریز یارانه نقدی مهر 1401

در مورد زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه ۱۴۰۱ نیز می‌توان پیش بینی کرد که مطابق ماه‌های گذشته، یارانه نقدی در روز چهارشنبه ۲۰ مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کد خبر : ۱۱۱۲۷۷
بازدید : ۱۴۵۹۴

فرادید | اردیبهشت ماه سال جاری بود که دولت تصمیم حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی گرفت و مابه ازای آن را به شکل نقدی به یارانه بگیران پرداخت کرد. اما یک ماه بعد وزیر اقتصاد اعلام کرد که دولت قصد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را دارد. طرحی که پس از گذشت ۴ ماه هنوز خبری اجرایی نشده است و ابهاماتی مواجه شده است.

به گزارش فرادید، مسئولان اقتصادی دولت در اواسط تابستان عزم جدی شان برای اجرای طرح کالابرگ را اعلام کردند و وعده دادند که این طرح تا پایان شهریور ماه به مرحله اجرا برسد. اما در نهایت احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد یازده روز قبل اعلام کرد که با درخواست وزارت رفاه، اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی تمدید شده است.

او روز گذشته هم در نشست خبری با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت کالابرگ الکترونیکی، ابراز امیدواری کرد که این طرح تا قبل از پایان سال عملی شود.

زمان واریز یارانه نقدی مهر ۱۴۰۱

در شرایطی که زمان اجرای کالابرگ با ابهام مواجه است، به نظر می‌رسد که فعلا یارانه‌ها به استثناء استان‌هایی که کالابرگ الکترونیکی در آن‌ها به شکل آزمایشی اجرا می‌شود، در باقی استان‌ها به شکل نقدی پرداخت شود.

با این حال در مورد زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه ۱۴۰۱ نیز می‌توان پیش بینی کرد که مطابق ماه‌های گذشته، یارانه نقدی در روز چهارشنبه ۲۰ مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید