راه حل‌های خانگی و ساده برای چاق کردن گونه‌ها

راه حل‌های خانگی و ساده برای چاق کردن گونه‌ها

آلوئه ورا حاوی خواص تسکین دهنده و ضد التهابی پوست است که باعث چاق شدن گونه‌ها می‌شود. گردش خون را تقویت می‌کند که به نوبه خود به داشتن گونه‌هایی گرد و چاق کمک می‌کند. مقداری ژل آلوئه ورا بردارید و روی گونه‌ها بمالید.

کد خبر : ۱۱۱۳۰۴
بازدید : ۷۰۲

گونه‌های چاق به زیبایی صورت شما می‌افزاید و شما را جوان‌تر و خوش تیپ‌تر نشان می‌دهد. گونه‌های چاق یکی از جاذبه‌های مهمی است که هر خانمی دوست دارد داشته باشد.

همچنین، می‌تواند صورت شما را پرتر و سالم‌تر نشان دهد؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به داشتن گونه‌های چاق و برجسته هستید، از این ۷ روش استفاده کنید. با این روش‌ها شما می‌توانید بدون افزایش وزن، گونه‌های چاق و جذاب داشته باشید.

۱. ژل آلوئه ورا را امتحان کنید

آلوئه ورا حاوی خواص تسکین دهنده و ضد التهابی پوست است که باعث چاق شدن گونه‌ها می‌شود. گردش خون را تقویت می‌کند که به نوبه خود به داشتن گونه‌هایی گرد و چاق کمک می‌کند. مقداری ژل آلوئه ورا بردارید و روی گونه‌ها بمالید.

با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید و مدتی صبر کنید. سپس با آب سرد بشویید. این درمان را دو یا سه بار در روز تکرار کنید تا گونه‌های شما چاق‌تر شود.

۲. یوگای صورت را انتخاب کنید

یکی دیگر از راه‌های آسان و موثر برای داشتن گونه‌های چاق، انتخاب یوگای صورت است. یوگای صورت می‌تواند به تقویت کلاژن و خاصیت ارتجاعی کمک کند که برای چاق شدن گونه‌ها مهم است. با پشت صاف روی صندلی بنشینید.

برای مدتی استراحت کنید و مطمئن شوید که تنش در ذهن تان وجود ندارد. اکنون دهان خود را کمی باز کنید (دهان خود را باز کنید که تصور می‌کنید با کسی صحبت می‌کنید) و لب بالا و پایین را به سمت داخل حلقه کنید و ردیف اول دندان‌ها را بپوشانید.

چاق کردن گونه ها، همچنین، باید گوشه‌های دهان را با نزدیک کردن دندان‌ها به سمت عقب بکشید. در حین انجام این کار، چانه شما کمی جلوتر حرکت می‌کند. این وضعیت را برای چند ثانیه نگه دارید و به آرامی رها کنید. احساس می‌کنید که عضلات دهان در حال کشیده شدن هستند. آرام باشید و دوباره این کار را انجام دهید.

۳. گونه‌های خود را مرطوب و هیدراته نگه دارید

هیدراته نگه داشتن گونه‌های خود، تغذیه و مرطوب نگه داشتن گونه‌ها برای داشتن گونه‌های چاق مهم است. از لوسیون آبرسان استفاده کنید و حتما بعد از حمام از آن استفاده کنید.

حتی اگر صورت خود را بشویید، باید بعداً از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما را هیدراته نگه دارد. خشکی پوست می‌تواند منجر به علائم پیری شود، بنابراین منجر به افتادگی پوست می‌شود. همچنین قبل از رفتن به رختخواب باید پوست خود را مرطوب کنید.

۴. بادکنک باد کنید

چاق کردن گونه ها، این مرحله آسان می‌تواند به شما کمک کند تا گونه‌های چاق داشته باشید. فوت کردن در بادکنک می‌تواند به کشش ماهیچه‌ها کمک کند، بنابراین، چربی گونه‌ها را اضافه می‌کند. فرآیند دمیدن بادکنک می‌تواند منجر به پف کردن گونه‌های شما شود و این چاقی گونه‌ها را در پی خواهد دارد.

هوا را به داخل بادکنک بدمید و این وضعیت را حداقل ۱ دقیقه نگه دارید. این کار را ۵ تا ۸ بار در روز انجام دهید تا گونه‌های چاقی داشته باشید. این یک درمان کاملا موثر و ارزان برای داشتن گونه‌های چاق است.

ماساژ گونه‌ها

۵. ماساژ کره شیا

شی باتر حاوی اسید‌های چرب ضروری است که می‌تواند به هیدراته و سفت نگه داشتن پوست شما کمک کند. اسید‌های چرب موجود در کره شی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد که می‌تواند ظاهری چاق به گونه‌های شما بدهد.

برای اینکه گونه‌های چاق داشته باشید، باید مقداری کره شی مصرف کنید و گونه‌های خود را با آن در جهت رو به بالا ماساژ دهید. به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. این درمان را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید تا گونه‌های چاقی داشته باشید.

۶. استفاده از روغن طبیعی

چاق کردن گونه ها، پوست شما به خودی خود روغن تولید می‌کند، اما مهم است که از رژیم غذایی خود نیز روغن دریافت کنید. استفاده از روغن‌های طبیعی می‌تواند پوست شما را هیدراته، مرطوب، شاداب و سالم نگه دارد. برای چاق شدن گونه‌ها باید مقدار زیادی روغن مصرف کنید.

اگر بدن شما مقدار کافی روغن طبیعی دریافت نکند، گونه شما ممکن است لاغر شود و در نتیجه پوستی پیر و کدر به شما بدهد. اگر رژیم غذایی ندارید، می‌توانید مقداری روغن را مستقیماً روی پوست نیز بمالید. از روغن کرچک، روغن آووکادو، روغن گلرنگ، روغن نارگیل یا زیتون برای ماساژ گونه‌های خود استفاده کنید.

۷. مخلوط گلیسیرین و گلاب

چاق کردن گونه ها، استفاده از مخلوط گلیسیرین و گلاب می‌تواند به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک کند، بنابراین گونه‌های چاق را تقویت می‌کند. استفاده از این محلول به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی خفیف می‌تواند گردش خون را تقویت کرده و در نتیجه پوستی سالم و تمیز داشته باشید.

برای استفاده از این محلول خانگی، گلیسیرین و گلاب را به نسبت۲:۳ مخلوط کنید. هر دو ماده را با هم مخلوط کنید تا محلول درست شود و روی پوست خود بمالید. در جهت دایره‌ای ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند. صبح با آب ولرم بشویید.

منبع: چشمک

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید