قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۴ مهرماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۲۳ دلار و ۳۳ سنت رسید.

کد خبر : ۱۱۱۳۵۴
بازدید : ۶۱۲

فرادید | حرکت طلا در مسیر صعودی ادامه دار شده است. امروز ۱۴ مهرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افزایش ۶.۸۴ درصد به ۱۷۲۳ دلار و ۳۳ سنت رسید.

بیشترین قیمتی که در طلا در روز گذشته تجربه کرد هزار و ۷۳۵ دلار بود، اما در پایان روز حدود قیمت هزار و ۷۲۶ دلار معامله شد.

ADP لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی گزارش داد که آن نشان می‌دهد کارفرمایان استخدام خود را در ماه سپتامبر افزایش دادند. این آمار کمی بالاتر از پیش بینی بود. سرمایه گذاران منتظر گزارش گسترده مشاغل روز جمعه از سوی دولت هستند.

بازدهی شاخص ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌متحده پس از ثبت بزرگ‌ترین جهش یک روزه خود از ۲۶ سپتامبر در روز گذشته (چهارشنبه)، در حالی که شاخص دلار ثابت بود، کاهش یافت. بازدهی پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری طلا را کاهش می‌دهد که هیچ سودی ندارد.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، بر تعهد بانک مرکزی ایالات‌متحده برای مهار تورم با افزایش بیشتر نرخ بهره تاکید کرد.

در نمودار چهارساعته اونس طلا، قیمت در نزدیکی مقاومت اول در نرخ ۱۷۳۳٫۳۹ دلار قرار دارد که این نرخ اوج قیمتی ماه سپتامبر به شمار می‌رود. روند کوتاه مدت اونس طلا صعودی است و انتظار می‌رود که قیمت طلا تا مقاومت دوم در نرخ ۱۷۶۴٫۲۰ دلار افزایش یابد.

بر اساس گزارش رویترز، ذخایر اس‌پی‌دی‌آر گلد تراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، در روز چهارشنبه ۰.۱۸ درصد افزایش یافت و به ۹۴۶.۳۴ تن رسید.

قیمت طلا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید